וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של אלכסנדרה ברנדט: "99.9% שזו היא"

בראיון לערוץ 10 העריכה אחותה של הילדה שנעלמה לפני כ-20 שנה כי האישה שהתגלתה באשדוד היא אחותה האובדת: "היא לא הכחישה זאת. אם הדי-אן-איי יגלה שזו לא היא, נמשיך לחפש"

במשפחתה של אלכסנדרה (סשה) ברנדט, שנעלמה לפני קרוב ל-20 שנה ברמת גן, מצפים בכליון עיניים לתוצאות בדיקת ה-DNA שעורכת המשטרה בימים אלו, שצפויות לגלות אם אישה תושבת אשדוד שהתגלתה בשבוע שעבר היא בתם האובדת. אחותה של אלכסנדרה, לילך טליה, אמרה אמש (ראשון) בראיון לחדשות ערוץ 10 כי היא מעריכה "ב-99.9% סיכוי" שאכן מדובר באחותה. תוצאות הבדיקה אמורות להתקבל בימים הקרובים.

לילך, שהייתה בת תשע בלבד כשנעלמה אחותה, סיפרה כי כשראתה את אותה האישה, שבמשפחה טוענים כי היא אלכסנדרה, היא הייתה המומה. "הייתי בשוק", סיפרה בראיון. "אימא שלי הסתכלה עליה, וישר זיהתה ואמרה שאין לה שום ספק שזו היא". לדבריה, כדי לוודא שאינה טועה, בדקה האם סימני היכר נוספים שהיו לאלכסנדרה - ולדבריה, הבחינה שגם האישה אותה זיהתה כאלכסנדרה הייתה שמאלית כמו בתה.

"אין מצב שהיא הייתה עושה מזבוב פיל", טוענת לילך. "לא משנה כמה זמן יעבור, אמא תזהה תמיד את הילדה שלה. כל זמן השיחה, האישה לא הכחישה את הטענות, ואפילו שאלה את אימא שלי אם יש לה עוד ילדה". לדבריה, "אם ה-DNA שלה יחזור שלילי, למרות כל הסימנים, אנחנו פשוט נמשיך לחפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully