וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסה לזרוק כדור שלג ונפל מרכבל באתר סקי

בסרטון נראה צעיר תלוי בין שמיים לארץ בעודו נאחז ברכבל באתר סקי בסנטה פה, ניו מקסיקו, ולבסוף צונח מגובה 14 מטרים. "הייתי מבועת. חשבתי שאם אנחת לא נכון – אמות"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

משחק בשלג כמעט הסתיים באסון: צעיר בן 17 נפל בתחילת החודש מגובה 14 מטרים, לאחר שמעד מרכבל באתר סקי בסנטה פה, ניו מקסיקו, בארצות הברית. למזלו, הסיפור הסתיים בפציעה בלבד. הצעיר, ג'ייקוב גוטיירז, סיפר לרשת ABC כי ניסה ליידות כדור שלג בחברו, בעודו יושב ברכבל, אולם לרוע מזלו איבד את שיווי המשקל ומעד.

בסרטון שהועלה ליוטיוב וזכה עד כה ל-1.2 מיליון צפיות, נראה גוטיירז כשהוא תלוי בין שמים לארץ ונאחז ברכבל. "הייתי די מבועת. חשבתי שאם אנחת לא נכון על אחד מהסלעים, כנראה אפגע ממש או אמות". גוטיירז החזיק מעמד במשך שש דקות, ולאחר מכן איבד את האחיזה וצנח לקרקע.

חבריו של גוטיירז תיעדו את האירוע בעודם יושבים באחד מקרונות הרכבל. "זה היה די מפחיד. חשבתי שאולי הוא נהרג", סיפר חברו. כאמור, כתוצאה מהנפילה נפצע גוטיירז, ואף שהה מספר ימים בטיפול נמרץ. "הראש שלי נחבל באבן ונותרה שם צלקת. היה דם בכל מקום", סיפר גוטיירז. בנוסף, הנפילה פגעה בריאותיו ובכבד של גוטיירז וגרמה לסדק בגולגולתו. הצעיר הספיק מאז להתאושש מהאירוע. לדבריו, "מעתה והלאה אני אחבוש קסדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully