וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הגדה מתחממת, נתניהו מנסה להרגיע

לוסי אהריש

24.2.2013 / 14:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המתיחות בגדה נכנסת ליומה הרביעי. מאז שעות הבוקר (ראשון) נרשמו עימותים בצומת בית ענון שליד חברון בעקבות מותו של האסיר הפלסטיני ערפאת ג'ראדאת בכלא הישראלי. ובהמשך נרשמו הפגנות גם בחלחול ובבית עומר. במערכת הביטחון הוחלט על תגבור הצירים המרכזיים ומוקדי החיכוך בעיקר בתהלוכת העדלאידע בחברון - שעברה ללא אירועים מיוחדים.

בתוך כך - ובניסיון למנוע את התפשטות המהומות ביהודה ושומרון - הורה היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למשרד האוצר להעביר לרשות הפלסטינית את כספי המסים של חודש ינואר על סך כ-400 מיליון שקלים, אשר עוכבו על ידי ישראל. נתניהו דרש מהרשות להרגיע את השטח באופן מיידי.

קטע מיומנו של ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד, הוצג במשפט. מהקטע עולה כי שמו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אינו מופיע ב"רשימת המשוחדים". אותה הרשימה אינה כוללת גם את אחיו של אולמרט ואת שולה זקן. עם זאת, בתחילת הדיון נשאל עד המדינה מי הוא האיש הבכיר ביותר ששיחד והעד ציין שמדובר באולמרט.

פאוג'ה סינג בן ה-101 המכונה "הטורנדו עם הטורבן" סיים אתמול את מרוץ הונג קונג בזמן של שעה 32 דקות ו-28 שניות. סינג נחשב לרץ המרתון המבוגר ביותר אך משום שתאריך לידתו אינו ידוע - הוא לא נכנס לספר השיאים של גינס.

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully