וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל בודק אם שלושה פלסטינים נורו בידי מתנחלים

הפלסטינים נפצעו באורח בינוני-קשה בעימותים בגדה. לאחר זמן קצר נשללה האפשרות שהם נורו בידי חיילים. במהומות סמוך לכפר קוסרה נפצעו עוד שבעה פלסטינים משאיפת עשן

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

כוחות צה"ל התעמתו בשעות הצהריים (שבת) עם עשרות מפגינים פלסטינים באזור הכפר קוסרה בין רמאללה לשכם. הפלסטינים דיווחו כי שלושה מהמפגינים נפצעו באורח בינוני-קשה, ובצבא טענו תחילה כי כוח צה"ל ירה בהם כשהתעורר חשש לחיי החיילים, אולם לאחר מכן התברר כי צה"ל לא ירה באש חיה, ופורסם כי נבדק חשד לפיו מתנחלים הם שפתחו באש לעבר הפלסטינים.

מוקדם יותר דיווחו הפלסטינים כי השלושה נפצעו מירי של מתנחלים בעימותים בין פלסטינים למתנחלים בכפר. בנוסף, דיווחו הפלסטינים כי בעימותים נפצעו שבעה פלסטינים משאיפת עשן, כאשר כוחות צה"ל פיזרו אמצעים לפיזור הפגנות. תושב הכפר קוסרה, עבדל מג'יד חסן, אמר כי העימותים פרצו לאחר שמתנחלים פרצו לביתו.

עימותים בין כוחות צה"ל ופלסטינים סמוך לכפר כוסרה. רויטרס
עימותים סמוך לקוסרה, היום/רויטרס

אתמול פרצו עימותים במספר מוקדים בגדה המערבית בתום תפילות יום השישי כהזדהות עם מספר עצירים פלסטינים ששובתים רעב בבתי הכלא בישראל. בחברון נרשמו עימותים בין מאות מפגינים פלסטינים לבין כוחות הביטחון. עימותים נרשמו גם בכפרים בילעין, ניעלין ונבי סאלח הסמוכים לרמאללה. עדי ראייה פלסטינים אמרו כי כוחות הביטחון פיזרו גז מדמיע, אך המשטרה שללה זאת ודיווחה כי נפצים הושלכו על ידי המתפרעים בכמה מהמוקדים.

בביתוניא שליד כלא עופר מצפון לירושלים הפגינו אתמול כ-300 פלסטינים נגד מצב העצירים. עדי ראייה אמרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי כוחות הביטחון ירו כדורי גומי וכדורי מתכת, וכי כמה עשרות נפגעו עקב שאיפת גז. כמו כן נרשמו אירועים של זריקות אבנים בא-ראם ובקלנדיה שבאזור ירושלים. בעיסאוויה נעצרו חמישה חשודים - אחד מהם קטין - לאחר שיידו אבנים לעבר השוטרים. איש לא נפגע שם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully