וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנו חופשי: מהצהריים - אין דו"חות חניה בכל הארץ

פקחי העיריות בכלל הערים לא ירשמו דו"חות חניה החל מהשעה 13:00 ועד לסוף היום. הפקחים ינכחו באספות הסברה על רקע המבוי הסתום במשא ומתן בין ועדי העובדים לשלטון המקומי

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: רן מנחם

ועדי העובדים במועצות האזוריות ובשלוש הערים הגדולות - תל אביב, חיפה וירושלים יקיימו היום (רביעי) אספות הסברה בכלל אגפי הפיקוח במדינה. המשמעות היא כי פקחי העיריות בכל הערים ברחבי המדינה לא ירשמו דו"חות חניה החל מהשעה 13:00 בצהריים ועד לסוף היום. אספות ההסברה נערכות על רקע המבוי הסתום במשא ומתן בין ועדי העובדים לשלטון המקומי באשר לתשלום תוספת ניהול לעובדים ברשויות המקומיות שנקלטו לעבודה החל ממרץ 1999.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוי סתום במשא ומתן באשר לתשלום תוספת ניהול לעובדים ברשויות המקומיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מהמאבק, הודיעה הסתדרות המעו"ף (מנהל עובדי משק ופקידים) כי בכוונתה להכריז על סכסוך עבודה בנושא בימים הקרובים. כזכור, במאי 2012 חתמה ההסתדרות עם המרכז לשלטון מקומי על הסכם המסדיר ומעגן את תנאי העסקתם של העובדים ברשויות המקומיות. בהסכם נקבע בין היתר כי עובדים המועסקים בשלטון המקומי החל משנת 1999 ומגיעה להם תוספת ניהול, יקבלו את התוספת רטרואקטיבית מאוקטובר 2012, והקריטריונים לקבלת התוספת יסוכמו במשא ומתן נפרד.

"לא ייתכן שהמרכז לשלטון מקומי חותם על הסכם מחד, ומאידך מתנער מהיישום שלו", אמר היום יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד. "כינסתי את ועדי העובדים, והיום נקיים אספות הסברה באגפי הפיקוח ברשויות המקומיות ברחבי המדינה. אנו אף הגשנו בקשה לוועדת תיאום וביצוע בנוגע להכרזת סכסוך עבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully