וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ לבית מכרו באשדוד בזמן שהיה בבית חולים

רמי שני

20.2.2013 / 3:33

שני תושבי אשדוד נעצרו בחשד שפרצו לבית בעיר, בזמן שבעלי הדירה אושפז בבית החולים. שכן שהבחין בתנועה חשודה הזעיק את המשטרה. בחקירה התברר כי אחד מהם הכיר את בני המשפחה

בשעה שבני המשפחה סעדו את מיטת חוליו של האב החולה, ניצל זאת מכר של המשפחה לפריצה לדירתו: אילן זגורי ואדם נוסף תושבי אשדוד בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו ביום חמישי האחרון בחשד שפרצו לביתו של תושב העיר. המשטרה צפויה להגיש כתב אישום נגד השניים.

שכן שהבחין בתנועה חשודה בקרבת הבית, וידע כי שכנו החולה בבית החולים ומשפחתו נמצאת עמו דיווח למוקד המשטרה. שוטרי משטרת אשדוד שמיהרו למקום עצרו את שני החשודים, האחד נמצא מסתתר בתוך ארון בבית, ואילו השני נמצא בעמדת תצפית. שני החשודים נעצרו להמשך חקירה.

מחקירת משטרת אשדוד בפיקודו של רפ"ק ארקדי אלקניד עולה כי אחד החשודים מכיר את בני המשפחה מזה שנים. בשנים האחרונות לא היה עמו כל קשר, אך בימים האחרונים נהג להתקשר ולהתעניין במצבו של האב, ובליווי שלו זוכה מבני הבית. בכך בעצם ביקש על פי החשד למצוא את שעת הכושר לבצע את זממו. בינתיים, בבית החולים נפטר האב ממחלתו. בסיום חקירה ואיסוף ראיות שהביאו להפללת השניים, הועבר התיק לתביעות לכיש לצורך הגשת כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully