וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבק עם הפורץ: "הוא לפת את פי ואמר 'אל תדבר'"

שלומי גבאי

7.1.2013 / 17:08

יאיר ניב בן ה-67, ממייסדי כוכב יאיר, שנפצע במאבק עם פורץ לביתו סיפר על האירוע: "החלטתי להיאבק בו. הכנסתי שתי אצבעות לעיניים שלו, השתחררתי ממנו והוא החל לדקור אותי"

עריכה: טל רזניק

"בשעות הבוקר ישבתי בקומה השלישית בבית שלי בכוכב יאיר. לפתע הבחנתי בדמות רצה לעברי ומתנפלת עלי. עדיין לא הבנתי מה קרה ואותו אדם לפת את פי ואמר לי 'אל תדבר שום מילה'", כך תיאר בצהריים (שני) יאיר ניב, בן 67 וממייסדי כוכב יאיר, את הרגע בו נתקל בפורץ בביתו שדקר אותו ופצע אותו באורח בינוני. המשטרה טרם תפסה את החשוד במעשה.

"לאחר כמה שניות הבנתי מה קרה והחלטתי שאני נאבק בו. מיד הכנסתי שתי אצבעות לעיניים שלו, שהן היו הדבר היחידי שראיתי ממנו מכיוון שהוא היה עם כובע גרב על פניו", המשיך ניב. "כתוצאה מכך השתחררתי ממנו והוא ניסה להכניע ולהפיל אותי לרצפה כשהסכין בידו, והחל לדקור אותי. בהתחלה נפצעתי בזרת ולאחר מכן בבטן. הצלחתי למשוך מפניו את כובע הגרב, אך בשום שלב לא זיהיתי אותו מכיוון שהוא הקפיד לא להישיר אלי מבט. צעקתי לאשתי שהייתה מהקומה השלישית שתזעיק משטרה הוא החל להימלט כשגבו אלי ונמלט מהדירה".

המקרה אירע סמוך לתשע וחצי בבוקר בעת שבעל הבית עסק בכתיבה. אשתו הייתה שתי קומות מתחתיו בזמן שהפורץ חדר לבית. לאחר שהפורץ דקר אותו וברח, האישה התחילה לעלות במדרגות ואז ראתה את הפורץ, שנתקל בתמונה שהייתה על הקיר ושבר אותה. "שברי זכוכיות נותרו לאשתי על הבגדים", סיפר ניב, אז נמלט הפורץ מהדירה.

יאיר ניב שהותקף על ידי פורץ בביתו בכוכב יאיר, ינואר 2013. שלומי גבאי
"הצלחתי למשוך מפניו את כובע הגרב, אך בשום שלב לא זיהיתי אותו מכיוון שהוא הקפיד לא להישיר אלי מבט". ניב, בבית החולים/שלומי גבאי

ניב מאושפז במחלקה כירורגית ב' בבית החולים מאיר בכפר סבא, לשם הועבר מחדר מיון להמשך טיפול. את מיטתו מקיפים בני משפחתו, אשתו וילדיו. "הגיע הזמן שגנבים יפסיקו להרגיש כל כך בטוחים בבתים של אזרחים. זה מצב בלתי נסבל. תקפתי אותו בגלל שהרגשתי שהוא פוחד ממני לא פחות ממה שאני צריך לפחוד ממנו".

כאמור, ניב נפצע באורח בינוני מהדקירה במהלך המאבק. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים. מחקירה ראשונית עלה כי הפתיע את הפורץ, ובמהלך מאבק שהתפתח בין השניים נדקר בבטנו וברגלו. הפורץ נמלט והמשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתרו.

ראש המועצה המקומית כוכב יאיר, יעקב ממן, אמר לוואלה! חדשות כי "רק בשלושת החודשים האחרונים נתפסו כעשרה פורצים, אנו סובלים מפריצות כאלה לא מעט, אולם פחות מיישובים אחרים באזור, בזכות היערכות ביטחונית גבוהה". לדבריו, המשטרה מעריכה כי מדובר באירוע על רקע פלילי. "דבר כזה מערער את תחושת הביטחון של התושבים, כך שאני מקווה שהחשוד ייתפס במהרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully