וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 25 נדקר למוות באזור תעשייה בראשל"צ

15.2.2013 / 10:49

האיש הובא לבית חולים על ידי חברו כשהוא סובל מדקירות מרובות, ומת מפצעיו. זירת האירוע אותרה בשיכון המזרח, ולפי הערכות החוקרים - במקום התחוללה קטטה. טרם נעצרו חשודים

צעיר בן 25, תושב השטחים, נדקר לפנות בוקר (שישי) למוות בראשון לציון. האיש, שככל הנראה נדקר במסגרת קטטה, הגיע במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מת מפצעיו אחרי זמן קצר. הוא נדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון ואיבד דם רב.

תושב ראשון לציון שהביא את הנרצח לבית החולים מסר עדות לגבי נסיבות המקרה, ולחוקרים התברר שהוא חבר של הנרצח. איתור זירת האירוע, באתר בנייה באזור שיכון המזרח בעיר, ארך זמן מה, משום שלא היו עדים למקרה ולא הוגשה תלונה על ידי שכנים או עוברי אורח. לבסוף נמצא המקום ושוטרים הוזעקו אליו ופתחו בחקירה.

המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה, אך לפי שעה לא נעצרו חשודים. לפי ההערכות, הרצח אירע במסגרת קטטה שהתפתחה במקום, שנסיבותיה טרם התבררו.

ביום ראשון השבוע נדקר למוות הנער מוחמד סוסא בן ה-16 ברחוב רבי נחמן מברסלב ביפו. שלושת החשודים במעורבות ברצח – שני אחים בני 21 ו-23 מיפו, וחברם, בן 23, סירבו לשתף פעולה עם חוקריהם.

מחקירת המשטרה עלה כי השלושה פגשו בסוסא בשעת לילה מאוחרת, ובין הצדדים התפתח ויכוח. על פי החשד אחד החשודים שלף סכין, דקר את סוסא ונמלט עם חבריו מהמקום. אלמוני הביא את סוסא, שנפצע באורח אנוש מהדקירות, לבית החולים וולפסון בחולון, הותיר אותו בכניסה ונמלט מהמקום. הרופאים שטיפלו בנער נאלצו לקבוע את מותו כעבור כמה דקות. חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) ממרחב יפתח, בפיקודה של רב-פקד מירי פלג.

עדכון ראשון: 7:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully