וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: נער נדקר למוות, לא נעצרו חשודים

10.2.2013 / 1:30

הנער בן ה-17 הובא על ידי אלמוני לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא פצוע ולאחר דקות ספורות נקבע מותו. שוטרי מרחב יפתח עורכים סריקות ביפו ומנסים לאתר את זירת האירוע

חשד לרצח: נער בן 17 תושב יפו הגיע סמוך לחצות (ראשון) לבית החולים וולפסון בחולון, כשהוא דקור בפלג גופו העליון ושם לאחר דקות ספורות נקבע מותו. הוא הובא לבית החולים על ידי אזרח אלמוני, שהשאיר אותו פצוע בכניסה ועזב את המקום. משטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירת האירוע. בשלב זה לא אותרה עבירה ולא נעצרו חשודים. שוטרי מרחב יפתח עורכים סריקות ביפו ומנסים לאתר את זירת האירוע. כל כיווני החקירה נבדקים.

אתמול בלילה נרצח רביע טוקאן, צעיר בן 19 מאעבלין שבגליל המערבי, במהלך קטטה. לפנות בוקר נעצר ראג'ב סלמאן נאסר, תושב המקום בן 23, בחשד לביצוע המעשה. הוא הודה בפני חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון בביצוע המעשה.

שלושה ילדים פצועים קל בירי ביפו, יולי 2012. דרור עינב
השוטרים עורכים סריקות ביפו ומנסים לאתר את זירת האירוע/דרור עינב

נאסר סיפר כי הרקע לאירוע הוא ויכוח שפרץ בינו לבין טוקאן ואחיו על רקע רעש שהשניים יצרו לטענתו ברחוב בו הם מתגוררים. לדבריו, במהלך העימות המילולי הוא שלף נשק וירה כמה יריות מטווח קצר לעבר טוקאן, שמת כתוצאה מהירי. אחיו של טוקאן, שנפצע קל מאוד, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. האקדח ששימש את החשוד טרם נתפס.

מגביית עדויות שונות הקשורות לפרשה ומהחקירה עולה חשד כי טוקאן נחשב ל"בריון שכונתי", ולפני כחודשיים היכה את אביו של נאסר. על פי החשד, הלילה הוא הקניט את נאסר פעם נוספת. יצוין כי הוא אינו מוכר למשטרה. בית משפט השלום בנצרת האריך אמש בשמונה ימים את מעצרו של נאסר.

במקרה אחר, נפצע בליל אמש צעיר בן 20 באורח בינוני מדקירת סכין בפרדס חנה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא פצוע בראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully