וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער ביפו: החשודים שומרים על קוד השתיקה

10.2.2013 / 14:02

תושבי יפו הזדעזעו מהרצח שאירע הלילה ברחוב רבי נחמן מברסלב, שבו נדקר למוות הנער מוחמד סוסא, בן 16 וחצי בלבד. חבר מועצת העיר: "העבריינים רואים שזה עובר בקלי קלות"

במשטרת מרחב יפתח שבמחוז תל אביב ממשיכים לחקור את המניע לרצח הצעיר מוחמד סוסא בן ה-16, שנדקר הלילה (ראשון) ברחוב רבי נחמן מברסלב ביפו. שלושת החשודים במעורבות ברצח – שני אחים בני 21 ו-23 מיפו, וחברם, בן 23, מסרבים לשתף פעולה עם חוקריהם. בשעה זו הם מובאים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

שלושה ילדים פצועים קל בירי ביפו, יולי 2012. דרור עינב
חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד/דרור עינב

מחקירת המשטרה עולה כי השלושה פגשו בסוסא בשעת לילה מאוחרת, ובין הצדדים התפתח ויכוח. על פי החשד אחד החשודים שלף סכין, דקר את סוסא ונמלט עם חבריו מהמקום. אלמוני הביא את סוסא, שנפצע באורח אנוש מהדקירות, לבית החולים וולפסון בחולון, הותיר אותו בכניסה ונמלט מהמקום. הרופאים שטיפלו בנער נאלצו לקבוע את מותו כעבור כמה דקות. חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) ממרחב יפתח, בפיקודה של רב-פקד מירי פלג.

ראש מחלק תשאול במרחב יפתח, רב-פקד מושיק רחמים, אמר כי "בעקבות סריקות שערכו השוטרים בעיר ובזכות מידע מודיעיני שאספנו התגלה לנו על סכסוך בין הנרצח לבין החשודים". סוסא ושלושת החשודים מוכרים למשטרה מעבירות קודמות שביצעו. שלושתם מסרבים לשתף פעולה עם החוקרים בגלל קוד השתיקה הנהוג בקרב עבריינים. לאחר נתיחת גופתו של סוסא במכון לרפואה משפטית באבו כביר הנער יובא למנוחות. תושבי יפו, שידעו בעבר מקרי אלימות קשים, הזדעזעו ממקרה הרצח, בשל גילו הצעיר של הנרצח. משפחתו של סוסא מוכרת היטב בקרב התושבים. "מדובר במשפחה נהדרת", אמר איברהים אבו שינדי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו. "זאת טרגדיה אמיתית. לא עוד אירוע, הפעם מדובר בילד והמשטרה חסרת אונים". אבו-שינדי טען כי "אין פיענוח של תיקי רצח. מוציאים צו איסור פרסום – וכולם שוכחים. העבריינים רואים שזה עובר בקלי קלות". סוסא הותיר אחריו הורים וארבע אחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully