וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנופש שהפך לסיוט: 4,200 איש לכודים בספינה בים

אלפי בני אדם תקועים מאז יום ראשון מול מקסיקו בספינת התענוגות "טריומף" הנמצאת בבעלות משפחת אריסון. האוכל אוזל - והנוסעים נאלצים לעשות את צרכיהם בשקית

צילום: סרטון שעלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

יותר מ-4,220 בני אדם תקועים מאז תחילת השבוע בספינת הנופש "קרניבל טריומף" במפרץ מקסיקו, ומתארים את מסעם כ"סיוט מוחלט". ספינת הפאר, באורך 272 מטרים, יצאה מטקסס בסוף השבוע שעבר, ואיבדה את מנועיה ביום ראשון. מאז היא מסתייעת בגנרטור חירום. אש פרצה בחדר המנועים של הספינה כשהפליגה סמוך לחצי האי יוקטן, וגוררות הוזעקו כדי לגרור את הספינה לעבר אלבמה, לשם היא אמורה להגיע היום (חמישי) בערב.

הספינה, שבה 3,143 נוסעים ו-1,086 אנשי צוות, שייכת לחברת "קרניבל" של משפחת אריסון. ההנהלה הציעה לנוסעים פיצויים של 500 דולרים עבור הסבל שחוו, פרט לשוברים להפלגה נוספת והוצאות נסיעה. כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי החברה נאלצה להשבית את הספינה ולבטל 12 הפלגות שתכננה בה לתקופה הקרובה, מחשש שהמצב הטכני לא יאפשר את השבתה למים. מניית החברה צנחה אחרי שהחברה הודיעה למשקיעים על חשש מביטולים נוספים.

ספינת תענוגות שנתקעה במפרץ מקסיקו. פברואר 2013. AP
ספינת משמר החופים נעה לעבר ה"קרניבל טריומף" בתחילת השבוע/AP

מוקדם יותר השבוע, הספיקו כמה מהנוסעים לשוחח עם רשת סי-אן-אן לפני שסוללות הטלפונים שלהם נגמרו, וסיפרו על תלאות המסע. קים מקירגן, שיצאה לשיט יחד עם בעלה ובתה הקטנה, סיפרה כי בני המשפחה "נאלצו לעשות את צרכיהם בשקיות פלסטיק", אחרי שמרבית חדרי השירותים יצאו מכלל שימוש.

נוסעים נוספים סיפרו כי נאלצו לעשות את צרכיהם בחדרי המקלחת ואחרים סיפרו כי המתינו שעות ארוכות בתור למזון שהלך ואזל בספינה "או לאכול קציצות נאות של המבורגרים". כמה מהנוסעים אף אמרו כי מערכות האיוורור בספינה התקלקלו וכי הביוב החל לזרום במורד הסיפון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully