וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר על "האסיר X": "בחור רציני שהיה מרוחק מהחבורה"

אתר אוסטרלי ציטט את פטריק דורקין, שהכיר לדבריו את בן זיגייר בעת שעבדו במשרד עורכי דין במלבורן, אך הקשר נותק. "למרות גובהו, היה חזק מאוד. סיפר שנפצע בשירות בצה"ל"

צילום: רשת ABC האוסטרלית, עריכה: יותם בן דוד

"הידיעה שבן זיגייר הוא 'האסיר X' הכתה בהלם את כל חבריו במשרד עורכי הדין 'נורטון רוז'", כך אמר היום (רביעי) פטריק דורקין, שהיה חברו בתחילת העשור הקודם בעקבות פרסום הפרשה. "הפרסומים על כליאתו ומותו של בן הן מזעזעות וסוראליסטיות", צוטט באתר האוסטרלי "פייננשל ריביו". על פי התחקיר האוסטרלי, זיגייר נולד באוסטרליה בדצמבר 1976 ועלה לישראל בסביבות שנת 2000, אז הוציא דרכון ישראלי על שם בן אלון. לא ברור באיזה שלב גויס זיגייר למוסד.

תעלומת מיסטר איקס - כתבות נוספות
משפחתו של האסיר X: "המומים מהעיסוק בפרשה"
חושף הפרשה מדבר: "לא האמנתי לרמת הפחד"
כשבישראל שתקו – כל העולם כבר הכיר את האסיר X

"אנחנו זוכרים את האיש – שתואר בפרסומים כאילו היו לו קשרים עם המוסד – גם מהעבודה עמו במשרד וגם מהבילויים בברים בסביבת מלבורן", סיפר החבר לאתר. "אני זוכר שישבתי לשתות איתו בלילה אחד ב-2001, אז הוא חזר על הסיפור המפורסם שלו לפיו חטף כדור באחוריו במהלך שירותו המבצעי בצה"ל, קצת לפני שהצטרף לחברה באוסטרליה. הוא תיאר את הסיור שביצע בקו כאשר אש נפתחה לעברו. הוא היה גאה בשירותו הצבאי, למרות ש'ירדנו עליו' על הפציעה. לא ביקשנו מעולם לראות את הפצע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קברו של זיגייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורקין סיפר כי הוא זוכר שהיו לו עם זיגייר ויכוחים סוערים לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני, והוא היה מאד מעורב בנושא. "אחרים בקבוצת החברים סיפרו על חיבתו למוזיקה של דבורה קונוואי, שגם הייתה שותפתו של דודו – ווילי זיגייר. חברים נוספים הזכירו שלמרות קומתו הנמוכה הוא היה חזק מאד ושלט במגרש בזמן שהיו משחקים פוטבול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא סיפר כי בן, שבשנת 2006 התחתן עם אישה ישראלית ולאחר מכן נולדו לו שני ילדים, הצטרף לקבוצה של כעשרים עורכי דין המתמחים באמצע אותה שנה. "רובנו זוכרים אותו כבחור רציני שהיה מרוחק מהקבוצה המלוכדת שלנו. הוא למד במכללת ביאליק היהודית שבפרברי מלבורן. הוא חזר לישראל ככל הנראה לפני כעשור, אחרי שסיימנו את תקופת ההתמחות. הקבוצה שלנו איבדה את הקשר איתו ומעולם לא ידענו על החיים שהיו לו (בישראל), על אישתו וילדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully