וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק הירשזון יחל מחר לרצות את עונשו

12.2.2013 / 21:00

פרסום ראשון: בנו של שר האוצר לשעבר, שנידון לשבעה חודשי מאסר בגין נהיגה בשיכרות ופציעתה של חברתו לשעבר, נועם סולומון, ביקש משירות בתי הסוהר להקדים את כניסתו לכלא

משלים עם גורלו? ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון אשר הורשע בנהיגה בשיכרות ובפציעתה של חברתו, יתחיל מחר (רביעי) לרצות את עונשו בגין מעשיו – שבעה חודשי מאסר בפועל – בבית הכלא מגידו. הירשזון הגיש בקשה מיוחדת לשירות בתי הסוהר להקדים את כניסתו לכלא, ככל הנראה כיוון שהחליט שלא לערער על גזר הדין. לפני כחודש שוחרר אביו מכלא חרמון לאחר שריצה שלוש שנים וארבעה חודשים בגין גניבה, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים. סנגורו של הירשזון הבן, עורך דין עופר חרש, סירב להתייחס לשאלה האם הירשזון מתכוון לערער על גזר הדין.

מאז מתן גזר הדין להירשזון הבן בחודש שעבר הוא נפגש עם אנשי ועדת המיון של שירות בתי הסוהר בנוגע למתקן המאסר שבו ירצה את עונשו. הוא הורשע בעבירות של נהיגה בשיכרות, נהיגה בקלות ראש וגרימת חבלה של ממש, לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בגרימת תאונה שבה נפצעה חברתו דאז, נועם סולומון.

הגשת כתב אישום ברק הירשזון, אפריל 2012. יותם רונן
הודה בהסדר טיעון בסעיפי האישום נגדו. ברק הירשזון/יותם רונן

מכתב האישום שהוגש נגד הירשזון עולה כי בחודש אפריל 2012 הוא בילה עם חברתו בפאב "הצוק" בחוף תל-ברוך בתל אביב. סמוך לשעה 21:00 הם עזבו את המקום, וזמן קצר לאחר מכן אירעה תאונת האופנוע ברחוב אהרן צבי בתל אביב. בבדיקה שערכו לו השוטרים התגלה כי הוא רכב על האופנוע כשבדמו רמת אלכוהול הגבוהה פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת על פי החוק. להירשזון בן ה-28, 22 הרשעות תעבורה קודמות, בהן גם נהיגה בשיכרות, נהיגה במהירות מופרזת ואי ציות לרמזור אדום. רישיונו נשלל בעבר לתקופה של 35 חודשים, כיוון שהורשע בנהיגה בשכרות. סולומון עוברת מאז התאונה סדרת טיפולים בבית החולים שיבא בתל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully