וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלונדינית בת 16 עם IQ גבוה משל איינשטיין

לורן מארב ממחוז אסקס סיפרה כי היא שמחה לשבור את הסטיגמה של "הבלונדינית הטיפשה". מארב, שעקפה גם את ביל גייטס וסטיבן הוקינג בנקודה, חולמת להיות שחקנית תיאטרון

בדיקת מנת משכל מקרית הציבה נערה אנגלייה בת 16 מעל אלברט איינשטיין, ביל גייטס וסטיבן הוקינג: לורן מארב ממחוז אסקס הדהימה את מוריה כשהחליטה לעבור מבחן איי.קיו "בצחוק" וקיבלה את הציון 161. לשם השוואה, כ-95% מהאוכלוסייה זוכים לציון שבין 70 ל-130. מארב הצעירה, אשר אוהבת לבלות במסיבות, לבקר באופן קבוע אצל המניקוריסטית ולהשתזף, עקפה את מנת המשכל של גדול הפיזיקאים התיאורטיקנים איינשטיין, של מייסד מייקרוסופט גייטס ושל הפיזיקאי הוקינג - בנקודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת מסיבות, מניקורים ולהשתזף. לורן מארב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליטה לעבור מבחן אייקיו "בצחוק". מארב/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף מנת המשכל יוצאת הדופן שלה, לורן לא מתכננת להיות מדענית או חוקרת דגולה – חלומה הגדול הוא לככב על במות הווסט-אנד, מעוז התיאטראות של לונדון. "זה היה הישג כל כך בלתי נתפש, בכיתי כשסיפרתי על התוצאות", סיפרה לורן. "הייתי אחת מהאחרונים לקבל את התוצאות וכולם לפניי קיבלו ציונים סביב 130, אז ציפיתי לקבל ציון דומה". לדברי לורן, מוריה ידעו כי היא אינטליגנטית הודות לציונים הגבוהים שלה, "אך הם תמיד חשבו שאני בלונדינית וקצת מטורללת. עכשיו הם אומרים – 'לא ידענו שאת כל כך חכמה'".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולמת לככב על במות הווסט אנד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ערערה את התפישה לפיה כל בנות אסקס טיפשות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לורן סיפרה כי היא מאושרת לשבור את הסטיגמה על "הבלונדינית הטיפשה": "כן, אני בלונדינית, אני שמה איפור ואני יוצאת לבלות". אביה של לורן, נהג מונית, ואמה, סגנית מנהל בבית ספר יסודי, שמחו גם כן על שבירת סטיגמה אחרת: "נראה שהיא ערערה את התפישה לפיה כל בנות אסקס טיפשות. כולן מטופחות מאוד ולורן לא שונה מהן. הבנות האלה הן חברות שלה והן נהנות להתלבש בבגדים יפים". הוריה הגאים של לורן אמרו כי על אף יכולותיה החריגות של בתם, הם יקבלו בשמחה על כל דרך שתבחר בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully