וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצור יסודי: סטיבן סיגל ימנע טבח בבתי הספר?

לאחר הטבח בבית הספר היסודי שזעזע את ארה"ב, גייסה עיירה באריזונה את כוכב סרטי האקשן לשעבר לאמן את צוות המתנדבים ממשרד השריף. "אני כאן כדי לעזור להגן על ילדינו"

צילום: רויטרס, עריכה: רן מנחם, קריינות: אביב אברמוביץ'

הטבח האחרון בבית הספר היסודי "סנדי הוק" בקונטיקט, הצית מחדש את הדיון הציבורי בארצות הברית, בשאלה כיצד להתמודד עם התופעה. בעיירה פאונטין הילס שבאריזונה גייסו את כוכב סרטי האקשן לשעבר סטיבן סיגל, שנתבקש לאמן את צוות המתנדבים ממשרד השריף המחוזי. "הנכס הכי יקר שיש לנו כחברה וכבני אדם הוא הילדים שלנו, ואני כאן כדי לנסות ללמד את הצוות על שימוש בנשק ואמנויות לחימה, לסייע להם ללמוד כיצד להגיב מהר יותר, ולעזור להגן על הילדים שלנו", סיפר סיגל.

מצור יסודי: סטיבן סיגל ימנע טבח בבתי הספר?. רויטרס
"אני כאן כדי לסייע להם ללמוד כיצד להגיב מהר יותר". סיגל מתדרך/רויטרס

48 חברי הצוות זכו להדרכה צמודה מהגיבור ההוליוודי בדימוס, שכיום משמש כסגן שריף בעיירה קטנה בלואיזיאנה. "אתם לא רופאים, עורכי דין או שוטרים עכשיו, כשאתה צועק על מישהו: 'שכב על הרצפה', כדאי שהם יעשו זאת. אם הם לא יעשו זאת, אתה תגרום להם לציית, מהר. כי כל שניה שחולפת, אתה עלול לאבד ילדים", הסביר סיגל למתנדבים. ריק ולוטה, חבר בצוות האבטחה, גיבה את התכנית של הכוכב ההוליוודי ואמר כי "חשוב לסייע להגן על הילדים שלנו, ועל בתי הספר שלנו, ועלינו לעשות זאת באמצעים העומדים לרשותנו. יש לנו את צוות האבטחה שנמצא במקום, רבים מאתנו כבר מאומנים בנשיאת נשק, כך שאלה פשוט אימונים נוספים, מעבר למה שכבר קיבלנו, כך שזה טוב עבור הצוות לצאת החוצה ולעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לקהילה".

אלא שלא כולם מרוצים מהסיטואציה. בזמן שבתוך בית הספר כיתת הכוננות המשיכה להתאמן, בחוץ הפגינו הורים ותושבים מודאגים, שטוענים כי החסרונות שעלולים לנבוע מהמהלך עולים על יתרונותיו. "חברי הצוות האלה עלולים לירות במישהו, מי יודע מה, ומי ייקלע לאש? הילדים הקטנים שלנו! שום נשק לא צריך להיכנס לעולם לבית ספר", הסבירה סינת'יה וורטון, תושבת העיירה אשר הפגינה נגד התכנית. השריף המקומי, ג'ו ארפאיו, חושב - איך לא - אחרת לגמרי. "אני לא חושב שאנו צריכים לדאוג מהצוות שלנו. הם נמצאים בסביבה כבר שנים, בקניונים ובכל מקום אחר, לא היו לנו שום תקריות. אני לא יודע על מה המפגינים האלה מדברים", אמר השריף המחוזי לעיתונאים. "אני אומר זאת שנית עבור המפגינים: אנחנו כאן כדי להגן על הילדים, זאת המשימה העיקרית. הם יכולים לומר מה שהם רוצים, אבל אני לא מתכוון לעצור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully