וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חירשת ששמיעתה שוחזרה מאזינה לראשונה לבנה

דון קים, אם לשלושה ילדים מטקסס, התחרשה בגיל 15, ומעולם לא שמעה את קולו של אשר הקטן. טיפול חדשני סייע לה להשיב לה את שמיעתה. כך נראה - ונשמע - האיחוד המרגש

צילום" סרטון שהועלה לרשת, עריכה: רן מנחם

אם חירשת מארצות הברית, שמעולם לא הצליחה לשמוע את בנה הקטן, זכתה לאחרונה להאזין לקולו בפעם הראשונה, בזכות התקן חדשני שהושתל באוזנה. דון קים, בת 43 מהעיר אל-פאסו שבטקסס, איבדה את שמיעתה בגיל 15 בשל מחלה גנטית, וחשבה שלעולם לא תוכל לשמוע שוב את קולות העולם.

ההליך הרפואי שבמסגרתו הותקנו השתלים באוזנו תועד בתכנית "הרופאים" העולה לשידור בימים אלה בארצות הברית. סרטון מיוחד, שצולם כקדימון לעליית התכנית, הופץ ברשת ומציג אותה נפגשת עם בנה בן השמונה, אשר, ושומעת את קולו בפעם הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קים שומעת לראשונה את בנה, אשר, בן השמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שעברה את הניתוח, אמרה קים כי היא אינה מפחדת מההליך הרפואי, אלא בעיקר חוששת מהרגע שבו תשמע לראשונה את בנה. "אולי לא אשמע אותו, או שקולו יהיה שונה מאיך שדמיינתי", אמרה. קים, אם לשלושה, עברה את הניתוח במרפאה בלוס אנג'לס, והסבירה כי היא שומעת כיום בצורה יותר טובה משחשבה שתשמע. באופן טבעי, שמיעתה אינה מושלמת, אך הרופאים מקווים כי בעתיד יוכלו לפתח מכשירים שיחקו באופן טוב יותר ויותר את השמיעה האנושית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • חירשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully