וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למשכן: "נמצא את הדרך לתרום לעם ישראל"

5.2.2013 / 20:47

120 נבחרי הציבור החדשים-ישנים הגיעו למשכן הכנסת ונשבעו אמונים. במהלך משדר וואלה! חדשות הבטיחו חברי הכנסת לפעול למען טובת המדינה, אך לא שכחו גם את הפוליטיקה

צילום: עומר מירון, עריכה: רן מנחם

נרגשים, מחויכים ומלאי כוונות טובות, הגיעו היום (שלישי) נבחרי הציבור החדשים-ישנים לבית הנבחרים בירושלים, לרגל השבעתם כחברי הכנסת ה-19 של מדינת ישראל. אחד-אחד הצהירו החברים אמונים ומיהרו לחבק, לנשק וגם להסתודד עם חבריהם, שחלקם עומד להפוך ליריב הפוליטי החדש שלהם.

ח"כ נפתלי בנט בטקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
מעריך את נתניהו. נפתלי בנט/טלי מאייר

אחד מנבחרי הציבור החדשים, שללא ספק קיבל את מירב תשומת הלב במערכת הבחירות החולפת, הוא יו"ר הבית היהודי, ח"כ נפתלי בנט. במהלך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות לכבוד השבעת הכנסת ה-19, אמר בנט כי הוא "רואה הזדמנויות לשיפור בשנים הבאות. אני מקווה שנוכל לעשות זאת, כולל חיזוק הביטחון". הוא הוסיף כי "אני מאוד מעריך את ראש הממשלה, נטל כבד על כתפיו". באשר למפלגת ש"ס ולשאלת הצטרפותה לממשלה אמר בנט כי הוא "מכבד את כל הסיעות בבית הזה. צריכים למצוא את הדרך לתרום לעם ישראל". על השאלה אם יביא לכך שש"ס תישאר מחוץ לממשלה סירב בנט להשיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סתיו שפיר ביום עיון לחברי הכנסת החדשים, ינואר 2013. טלי מאייר
ירשה את חוטובולי. סתיו שפיר/טלי מאייר

חבר הכנסת החדש-ישן, דני דנון (הליכוד-ביתנו), התייחס במהלך המשדר לביקורת שמתח היום אביגדור ליברמן על יאיר לפיד, על רקע המשא ומתן הקואליציוני. "לפיד לא נבחר להיות ראש ממשלה, נתניהו נבחר. אנחנו רוצים ממשלה רחבה, אבל הייתה תחושה שלפיד בא ומכתיב מה יהיה פה. אנחנו לא רקדנים בלהקה של לפיד. בוא נירגע. אם הם רוצים לעבוד, שיבואו לעבוד. אם הם רוצים להכתיב, לא בבית ספרנו", אמר דנון. באשר ליציאת חברי הכנסת הערבים מאולם המליאה לפני שירת "התקווה" אמר דנון כי "זה מבזה".

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ), הנחשב לנבחר ציבור פעלתן במיוחד בכנסת הקודמת, אמר במשדר כי "מאוד משמח אותנו שהכוח של מרצ גדל. עבדנו נורא קשה בקמפיין, אנחנו מצפים עכשיו לעבודה קשה כמו שמרצ יודעת לעשות. אנחנו לא מחממים כיסאות". ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד-ביתנו), שהגיעה לטקס ההשבעה עם ארוסה הטרי, אמרה במשדר כי היא "נורא שמחה שמגיעים אנשים חדשים לכנסת. זו הבעת אמון במערכת, שצעירים רוצים להשפיע". מי שהייתה צעירת החברים בכנסת הקודמת אמרה כי היא שמחה להיפרד מהתואר, והוסיפה כי היא "מקווה להיות צעירת השרים בממשלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביאו עוגה. ציפי חוטובלי וארוסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שירשה מחוטובלי את התואר היא חברת הכנסת מטעם העבודה, סתיו שפיר. "גיל זה משהו שבא ועובר, אבל אם יש משהו שצעירות מייצגת בשנה הזו – זה את הצורך הנואש של החברה הישראלית בשינוי, ולא סתם בשינוי, אלא בשינוי אמיתי לטובה", אמרה שפיר במשדר וואלה!. "היום פותחים הכל וצועדים באומץ לשינוי", הוסיפה. איילת שקד, חברת הכנסת החדשה מטעם הבית היהודי, אמרה למרות המתקפה של אנשי מפלגתה נגד ש"ס, כי "אנחנו חושבים שהם יכולים להיות שותפים בקואליציה". היא הוסיפה כי היא מקווה ש"ירח הדבש" בין יו"ר המפלגה בנט לבין "אחיו" – יאיר לפיד, יימשך. "ממשלה של ליכוד, יש עתיד והבית היהודי – זה מה שהציבור בחר", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully