וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד לפיד: "ראש ממשלה? עוד לא חימם כיסא"

טל שלו

5.2.2013 / 11:50

שר החוץ לשעבר תקף את יו"ר יש עתיד בעיצומו של המשא ומתן בין המפלגות. "אני פעם ראשונה רואה אנשים שיום למחרת הבחירות לא מדברים על המדינה אלא איך הם הופכים לראש ממשלה"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

עוד לפני שהורכבה הממשלה וטרם השבעת חברי הכנסת, עקץ היום (שלישי) שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בעקבות התנהלותו מאז קיבל בבחירות 19 מנדטים. "אנו עובדים קשה להקים את הממשלה הבאה, אני לא פעם ראשונה במעמד הזה, יצא לי מאז 96' ללוות את התהליך יותר מפעם אחת. אני חייב לציין חידוש אחד שלא ראיתי קודם. תמיד אנשים רצו לבחירות, הבטיחו, העלו שאלות כאלה, דרישות כאלה ואחרות. אני פעם ראשונה רואה אנשים שיום למחרת הבחירות לא מדברים על המדינה אלא איך הם הופכים לראש ממשלה. בן אדם לא הספיק לחמם את הכיסא, כבר לא מדבר על מעמד הביניים, רק שואל איך הוא יהיה ראש ממשלה. זה חידוש שנתקלתי בו פעם ראשונה. אני מקווה שזה ליקוי מאורות זמני", אמר ליברמן בישיבת סיעת הליכוד-ביתנו בכנסת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליברמן ונתניהו בישיבת הסיעה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפתח הישיבה ציין ליברמן כי נאלץ לוותר על משחק טניס היום, וכשהתייחס לבחירות, שאב השראה מעולם הספורט. "בוא נראה את חצי הכוס המלאה - אנחנו ניצחנו. לפעמים אתה יכול לנצח 3:0, 4:1. ניצחנו 1:0, אבל ניצחנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר בדבריו בישיבה כי הוא מתכוון להקים ממשלה רחבה. "אנחנו ביום חשוב וברגע מכריע בתולדות ישראל. צו השעה הוא אחדות. מסע הבחירות הסתיים, העולם נמשך - המזרח התיכון לא נח לרגע, האויבים לא נחים לרגע, האתגרים לא נחים לרגע. מה שצריך לעשות זה ללכד כוחות, להדגיש את מה שמאחד אותנו ולפעול בכל דרך להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שאני עושה יחד עם ליברמן ורבים מכם שנותנים כתף", אמר לחברי הסיעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ חוטובלי מקבלת זר פרחים בישיבה בעקבות אירוסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו סיפר כי שוחח מאז הבחירות עם כל ראשי הסיעות. "אני רואה עצמי כראש ממשלה של כולם. המשימה של אחדות ואחריות מתחילה פה, בחדר הזה, בשותפות בינינו, בין הליכוד וישראל ביתנו. הרבה מצפים מאיתנו להחזיק את העוגן של ישראל, זה מטיל אחריות, אני בטוח שנעמוד בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully