וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתנועה מבהירים: "לא נהיה עלה התאנה של הממשלה"

בעקבות הדיווחים כי נתניהו וליברמן מקיימים קשר ישיר מול לבני, טען מספר 2 בתנועה, עמרם מצנע, כי "הכל ספין גדול", אך ציין כי מתקיימות פגישות פורמליות ולא פורמליות

"אנו נמצאים בימים של משא ומתן והכל ספין גדול. צריך להמתין בסבלנות כדי שנוכל לראות איזו קואליציה תהיה", כך אמר הבוקר (שלישי) מספר 2 בתנועה, עמרם מצנע, לגלי צה"ל, בהתייחסו לדיווחים על קשר ישיר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר התנועה, ציפי לבני. אמש דווח בערוץ 2 כי גם שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, שוחח עם לבני בימים האחרונים.

ישיבת סיעת התנועה לאחר הבחירות, ינואר 2013. דרור עינב
יצטרפו לממשלה? עמיר פרץ, ציפי לבני ועמרם מצנע/דרור עינב

"אני לא חושב שצריך להכחיש דבר, בימים האלו מתקיימות שיחות פורמליות ולא פורמליות. התנועה קמה על ידי ציפי לבני בגלל נושא מרכזי - חיוניותו של התהליך המדיני. לכן, אנחנו מניחים על שולחן המשא ומתן את החזרה לתהליך המדיני כדי להגיע להסדר. אנחנו נבחן כניסה לקואליציה רק אם נקבל מעמד של משפיעים והייתי מעז לומר מובילים של התהליך המדיני", אמר מצנע בהתייחסו לאפשרות כי מפלגתו תצטרף לממשלת נתניהו. "אנחנו מאמינים שללא תהליך מדיני אין יכולת לטפל בבעיות החברתיות, אבל איננו חוששים ללכת לאופוזיציה".

מצנע הוסיף כי "אחד המבחנים לחזור למשא ומתן הוא הרכב הממשלה. לא נהיה המלבין או עלה התאנה של הממשלה, אנחנו כאן עם שישה חברי כנסת על מנת להוביל את התהליך המדיני".

הדיווח התפרסם על רקע הקשר ההולך ומתחזק בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, זאת על אף שבניגוד לפרסומים לא קיימת ביניהם הסכמה על גוש אחיד מול נתניהו. בנט ולפיד מתואמים ביניהם בעיקר בעניין מתווה הגיוס לחרדים, כאשר השבוע הבהירו אנשי הבית היהודי לצוות המשא ומתן של הליכוד כי יסכימו לכל מתווה גיוס שיוסכם בין נציגי יש עתיד לנתניהו. "למעט הערות שנעיר, נדע להסתדר עם המתווה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully