וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם למותו הפתאומי של המוזיקאי מתל אביב?

4.2.2013 / 2:16

משפחתו של ינאי צחור בן ה-26 ממתינה לתוצאות נתיחה שתבהיר מה הביא להתמוטטותו הפתאומית. "איבדתי את האהוב והחבר הכי טוב", סיפרה חברתו בדמעות, "חשוב לי לדעת מה קרה לו"

מה הביא למותו של ינאי צחור, מוזיקאי בן 26 מתל אביב? סיבת המוות היא ככל הנראה דום לב, אולם בני משפחתו ובת זוגו של צחור, שסבל בתקופה האחרונה מכאבי גב והתמוטט בשבוע שעבר, מצפים לתוצאות נתיחת גופתו, בתקווה שאלה יספקו הסבר. "מכיוון שהוא מוזיקאי, המחשבה הראשונה היא שהוא לקח משהו", מספרת בבכי חברתו של צחור, הדס נעמן, "אבל הוא חי חיים צמחוניים ובריאים לחלוטין".

ינאי צחור, מוזיקאי שהתמוטט ומת, פברואר 2013. באדיבות המשפחה
חי חיים צמחוניים ובריאים. ינאי צחור ז"ל/באדיבות המשפחה

בחצי השנה האחרונה התגוררו צחור ונעמן יחד בדירה במרכז תל אביב. היא אף הייתה לצדו כשהתמוטט ביום שישי לפנות בוקר. "לפני חודש וחצי התחילו לו כאבים חזקים בגב", היא נזכרת. "הוא היה אצל רופא, שנתן לו מרשם למשככי כאבים. אבל הוא לא רצה לקחת אותם. במקום זה הוא לקח 'אדוויל'".

"פתאום הוא אמר: 'מותק, אני הולך להתעלף'"

בליל חמישי האחרון, למרות שלא חש בטוב, יצא צחור למסיבת יום הולדת של חבר בבר בתל אביב. "הוא שתה בירה אחת או שתיים, ובסביבות אחת בלילה חזר הביתה", משחזרת נעמן. "הוא הוציא את הכלבה לטייל ונכנס למיטה, אמר שהוא לא מרגיש טוב ונרדמנו. ב-5:00 בבוקר הוא התעורר עם כאבי גב חזקים. הוא ממש התחרפן. התחיל ללכת בכל הבית במעגלים. ניסיתי ללחוץ לו על המקום הכואב, אבל זה לא עזר. הלכתי לחמם לו כרית חמה והוא לקח שלושה כדורי 'אדוויל'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ינאי צחור, מוזיקאי שהתמוטט ומת, פברואר 2013. באדיבות המשפחה
בשבועות האחרונים סבל מכאבי גב חזקים/באדיבות המשפחה

לדברי נעמן, בשלב מסוים הכאב נחלש. "הוא ממש דיבר אל הכאב, אמר לו שיישאר ככה. ואז פתאום הוא אמר, 'מותק, אני הולך להתעלף'. ואז הוא התמוטט. צרחתי ואמרתי לו שאני אוהבת אותו. החזקתי אותו וראיתי שהאישונים שלו מתרחבים". נעמן הזעיקה אמבולנס של מגן דוד אדום, ובמקביל הנחתה אותה המוקדנית כיצד לבצע בו החייאה. "45 דקות הפרמדיקים עבדו עליו, עד שהם הפסיקו", היא מספרת בעצב. גופתו של צחור הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לביצוע נתיחה שלאחר המוות.

"איבדתי את האהוב שלי והחבר הכי טוב", אומרת נעמן כשגרונה חנוק מדמעות. "הוא האדם הכי נפלא שפגשתי בחיים. תמיד שמח, שכל העולם אוהב אותו". לדבריה, לא ייתכן שצחור השתמש בסמים או "לקח משהו" בבר. "אנחנו חיים אורח חיים בריא לחלוטין, שנינו צמחונים ומקסימום שותים כוס בירה פעם בשבוע. אם הוא היה משתמש בסמים הוא לא היה חי איתי. בגלל זה חשוב לי מאוד לדעת מה קרה לו". גם אחיו של צחור, מיקי, כמו שאר המשפחה, ממתין לתוצאות הנתיחה. "חשוב לנו מאוד לדעת מה קרה לו", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully