וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 18 התמוטט במהלך ריצה בגוש עציון - ומת

יהושע בריינר

28.10.2012 / 23:30

הצעיר, תושב ההתנחלות נווה דניאל, נמצא מחוסר הכרה בידי עובר אורח, בצד הדרך שבין ההתנחלות למאחז שדה בועז. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו, כנראה בשל דום לב

טרגדיה בגוש עציון: צעיר בן 18 מההתנחלות נווה דניאל רץ הערב (ראשון) בסמוך להתנחלות, מערבית לבית לחם, ובשלב מסוים התמוטט - ומת. מעט לאחר השעה 22:00 יצא להליכה אחד מתושבי ההתנחלות, שהבחין בצעיר מוטל חסר הכרה בצד הכביש המחבר בין ההתנחלות למאחז הסמוך, שדה בועז. למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום שביצעו בצעיר פעולות החייאה, אולם לאחר מספר דקות נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע לא איתרו סימני אלימות על גופת הצעיר, ולכן אין חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני או פלילי, וכיוון החקירה מוביל בשלב זה לחשד כי הצעיר לקה בלבו במהלך פעילות ספורטיבית, חודשיים לאחר שחגג את יום הולדתו ה-18. מפקד משטרת גוש עציון ביקר בבית המשפחה.

"אדם שיצא לריצה מצא צעיר שהיה מוטל באמצע הדרך", סיפר ישראל כהן, פראמדיק ממד"א ירושלים, "הצעיר שהיה מחוסר הכרה הובא אלינו על ידי אמבולנס במצב קשה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות שביצענו בו נאלצנו לקבוע את מותו. הצעיר היה לבוש בבגדים שמתאימים לריצה ולכן הוא כנראה נפגע במהלך פעילות".

לפני כשבועיים התמוטט גלעד וטורי, בן 16, במהלך שיעור ספורט בבית ספרו "רמון" שבהוד השרון. במשך שלושה ימים היה וטורי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קשה, ולאחר מכן נקבע כי הוא מת מוות מוחי. בעקבות החלטת הוריו, איבריו של וטורי הושתלו בשישה חולים שחייהם ניצלו. הלב הושתך בגופו של גבר בן 56, אחת הריאות הושתלה בבן 63 והשנייה בבן 67, כלייה ולבלב הושתלו בגופה של אישה בת 36 וכלייה נוספת הושתלה בגופה של צעירה בת 24. שתי הקרניות של גלעד צפויות גם הן להיות מושתלות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully