וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 15 הופיעה בהשבעת אובמה - ונהרגה באירוע ירי

הנערה נורתה בפארק בשיקגו בעת שמצאה מחסה מפני הגשם, כשאלמוני פתח באש מסיבה לא ברורה וגרם למותה ולפציעתו של נער אחר. המשטרה מציעה פרס כספי למי שיספק מידע על זהותו

הדיה פנדלטון בת ה-15 זכתה להשתתף בחגיגות השבעתו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בשבוע שעבר, אך זה היה האירוע המכונן האחרון בחייה. ביום שלישי האחרון היא נורתה למוות בשיקגו, כשאדם חמוש ירה ללא כל סיבה בה ובקבוצת אנשים שמצאו, כמוה, מחסה מהגשם הכבד בפארק בדרום העיר.

פנדלטון, נגנית בתזמורת של בית הספר התיכון "פרינס קולג'", כבר הופיעה בכמה אירועים בוושינגטון. היא נפצעה בגבה מהירי והובהלה לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה שחוקרת את מקרה הירי, בו נפצע נער נוסף ברגלו, לא מאמינה כי פנדלטון הייתה המטרה של היורה, שנמלט מהמקום במכונית וטרם נתפס.

"הוא לקח לנו את האור של החיים", אמר אביה של הדיה במסיבת עיתונאים שנערכה בפארק, שנמצא רק כקילומטר וחצי מביתו של הנשיא אובמה בשיקגו. "תדע לך, לקחת אדם מבריק, אדם חף מפשע, אדם לא אלים", אמר האב בפנייה ישירה אל היורה. המשטרה מציעה פרס של 11 אלף דולר לכל מי שיספק מידע על זהותו של היורה.

דובר בהבית הלבן, ג'יי קרני, מספר למשפחת פנדלטון את תנחומי משפחת אובמה. "כפי שהנשיא אמר, לעולם לא נוכל למגר את כל מעשי הרוע במדינה הזאת, אבל אם אנחנו יכולים להציל את חייו של כל ילד אחר, יש לנו חובה לעשות זאת, במיוחד כשמדובר באלימות שמערבת נשק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully