וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מצערת: הרוג מאסון הכרמל זומן למסור עדות

קובי דוד

31.1.2013 / 11:10

חוקר ממחוז חוף טלפן לאלמנתו של אבירם לוי, אחד מ-36 הצוערים שנספו בשריפה, וביקש לשוחח עמו ולהזמינו להעיד. "לא מבינים איך דווקא אלה שעבדו אתו לא היו מודעים למותו"

אסון הכרמל שאירע בחודש דצמבר בשנת 2010, ובו נספו 44 בני אדם, הוא ללא ספק אחד האסונות הקשים ביותר שידעה מדינת ישראל. אולם נראה כי דווקא במחוז חוף של המשטרה, בו אירע האסון, יש מי ששכחו את 36 הצוערים שנספו שעות ספורות לאחר פרוץ השריפה. בתחילת השבוע טלפן חוקר ממחוז חוף לאלמנתו של מישר אבירם לוי שנספה באירוע, וביקש ממנה להזמינו למסור עדות בבית המשפט בנוגע לאירוע מ-2009.

אסון השריפה בכרמל: כך זה קרה שלב אחרי שלב. שלומי גבאי
אוטובוס הצוערים השרוף/שלומי גבאי

מקורבים למשפחתו של לוי סיפרו לוואלה! חדשות על השיחה הבהולה. "האיש, שהציג את עצמו כחוקר ממחוז חוף, ביקש לדבר עם אבירם", שחזר קרוב משפחה את פרטי השיחה. "אשתו לא הבינה את פשר העניין. החוקר אף הסביר שאבירם צריך להגיע לבית המשפט כדי למסור עדות על אירוע בו היה מעורב בשנת 2009".

"החוקר אמר שהוא משתתף בצערה"

לדברי הקרוב, אלמנתו של לוי נותרה ללא מילים. "היא הסבירה לו שבעלה מת באסון הכרמל. בתגובה לכך, החוקר התנצל ואמר לה שהוא משתתף בצערה". קרובי המשפחה עדיין מתקשים לעכל את שיחת הטלפון שגרמה למבוכה רבה. "אנחנו לא מבינים איך דווקא במחוז חוף שמכירים את אבירם ושעבדו איתו בשיתוף פעולה במסגרת תפקידו לא מודעים לכך שהוא מת", הלין. הוא הוסיף כי "תמוהה בעינינו העובדה שמשטרת ישראל מחפשת אותו אחרי שנתיים וחצי מאז המקרה הנורא. בייחוד שאסון הכרמל התרחש במרחב שלהם. הם אלה שפינו וריכזו את כל החפצים של הנספים".

מדוברות מחוז חוף נמסר בתגובה: "לא מוכרת לנו פנייה שכזו". בפנייה שנעשתה לאלמנתו של אבירם לוי, היא ביקשה שלא להגיב לעניין, אך לאחר שנודע לה על תגובת המשטרה, אמרה: "אני לא מופתעת מכך שהגוף הזה לא יודע לקחת אחריות על הדברים הגדולים – ובטח שלא על הדברים הקטנים. בושה למשטרה שהיא מטייחת דברים כאלה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully