וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אלעד ריבן: "התאומות הצילו את החיים שלנו"

בראיון לתוכנית "עובדה" מספרת אמו של הנער שנספה בשריפה בכרמל על ההחלטה להביא תאומות באמצעות אם פונדקאית. "אמא של אלעד זו אמא של אלעד, אבל יש לה עוד ילדים"

"המשימה הייתה להחזיר חיים לבית. זה היה בית מת. אנחנו היינו אנשים מתים בתוך בית שהוא בית קברות. היה ברור שאם נשארים בחיים אז זה מה שעושים" – כך סיפרה צביה ריבן, שאיבדה לפני שנתיים את בנה אלעד בשריפה בכרמל, והביאה לעולם תאומות. הראיון המלא ישודר מחר (שני) בתוכנית עובדה בערוץ 2.

בתוכנית מספרת ריבן על ההחלטה להביא עוד ילד באמצעות פונדקאית ועל הרגעים המאושרים בבית החולים. לתאומות החליטה צביה לקרוא ליעד וליאל - שמות המזכירים את שמו של אלעד. "הם הצילו את החיים שלנו", סיפרה ריבן. "באותה מידה שאנחנו נתנו להם חיים הם נתנו לנו חיים. זה הדדי. העצב מעורבב בשמחה. אני לא רוצה שירחמו עליי יותר, אני רוצה לשנות את זה. אני יודעת שכשרואים אותי אומרים: 'זו אמא של אלעד, הילד מהאסון בכרמל'. זה כתוב לי על הגב. אני רוצה לשנות את זה. אמא של אלעד זו אמא של אלעד, אבל יש לה עוד ילדים".

אלעד, מתנדב צוות כיבוי אש בן 16, נספה כשניסה לסייע לצוערי השב"ס שנקלעו למלכודת האש בעיקולים לבית אורן באסון הכרמל. האם צביה ראתה את בנה בפעם האחרונה כשהסיעה אותו בעצמה אל כוחות הכיבוי בשטח בערב השריפה, כשביקש להגיע ולעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully