וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מציגה: מכונה לכריתת אצבעות גנבים

השמועות על קיומה של המכונה נפוצו ברחבי אירן, אך לראשונה נחשפו התמונות שמאמתות את קיומה. הגנב גם ירצה 3 שנות מאסר ויקבל 99 מלקות. אזהרה: התמונות קשות לצפייה

אחת מסוכנויות הידיעות הרשמית של אירן פרסמה ביום רביעי האחרון תמונות של כריתת אצבעות פומבית של גנב. בתמונות ניתן לראות גבר אשר אצבעותיו נכרתות בעזרת מכונה מיוחדת הדומה למסור סיבובי. בתמונות אפשר להבחין בשלושה גברים שפניהם מכוסים ועל ראשם ברדס מובילים אדם אשר עיניו מכוסות אל מכונה קטנה. בתמונה אחרת נראה אחד מהשלושה מחזיק את ידו הימנית של הגבר בתוך המכונה, בעוד אחר מפעיל אותה באופן ידני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועות על עצם קיומה של מכונה זו נפוצו ברחבי אירן, אך רבים נחשפו אליה לראשונה בשל התיעוד, שעל פי הדיווח בוצע ביום שלישי. סוכנות הידיעות INSA דיווחה כי הגבר שמופיע בתמונה הורשע בבית המשפט בעיר הדרום מערבית שיראז באשמת בשוד, ניאוף ועמידה בראשות ארגון פשיעה. מלבד כריתת אצבעותיו, האיש נידון לשלוש שנות מאסר ו-99 מלקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין עדי ראייה היכולים להצביע על המקום בו צולמו התמונות, אשר זכו לתפוצה נרחבת ברשת. משונה לראות כי בתמונות האיש נראה רגוע למדיי ולא ניכר כאב בפניו, ואפשר כי הוא סומם לפני מתן גזר הדין. רק בשבוע שעבר נתלו בפומבי שני גנבים בטהרן, לאחר שנתפסו במצלמת מעקב כששדדו גבר באיומי סכין. השלל, עליו נתלו, היה 20 אירו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully