וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו בשבט הגיע: עשרות אלפים נטעו וטיילו בכל הארץ

מזג האוויר החמים הוציא מטיילים רבים להשתתף בחגיגת נטיעות ביערות קק"ל השונים. באירוע המרכזי ביער בן שמן השתתפו 5,000 מבקרים. צפו במפת הפקקים המתעדכנת

צילום: ערן גילווארג, שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

עשרות אלפי בני אדם השתתפו היום (שבת) בטקסי הנטיעות המסורתיים לרגל ט"ו בשבט. מקק"ל נמסר באירוע המרכזי של החברה ביער בן שמן השתתפו מעל 5,000 מטיילים. המבקרים פקדו גם את פארק קנדה ויער חרובית, שם היו כשלושת אלפים בני אדם, ואת יער יתיר בדרום שבו היו באירועי הנטיעות כאלף מטיילים.

נטיעות לכבוד ט"ו בשבט תשע"ג, ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
חגיגת נטיעות, גם לקטנים/דייב בוימוביץ'

במהלך כל סוף השבוע קיימה קק"ל 1,300 אירועי נטיעות ברחבי היערות והפארקים. האירועים היו בין השאר ביערות הכרמל, ביער דבירה, ביער בית קשת, בניר משה, בפארק קק"ל במודיעין ובפארק קק"ל בשוהם. ההערכה היא כי למעלה מחצי מיליון תושבים ייקחו חלק בחגיגת הייעור וישתתפו בה יותר מ-1,800 מוסדות חינוך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

התחזית שדיברה על גשם מקומי שעשוי לרדת בעיקר בדרום ובמזרח הארץ לא קלקלה את התוכניות עבור המטיילים הרבים שניצלו את הטמפרטורות הגבוהות לטיולים בחיק הטבע ולנטיעות. בין היתר דווח על עומס בחניונים שונים, ובצפון היה שוב אגמון החולה עמוס במבקרים. הדרום משך אליו גם הוא את עם ישראל, ומאות פקדו את פארק גולדה ויער להב. בשעות אחר הצהריים, עם חזרתם של המטיילים - נרשמו עומסי תנועה בצירים שונים.

השינוי המיוחל במזג האוויר, ועמו גשם משמעותי יותר צפוי בתחילת השבוע. מחר כבר תחול ירידה ניכרת במידות החום וייעשה מעונן חלקית. ביום שני ירד גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, ויש סיכוי שהחרמון ייזכה גם לשלג קל. הגשם יימשך גם ביום שלישי, וייפסק ביום רביעי.

צפון

חוף

מרכז

דרום

נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully