וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע התמוטט בנחל במדבר יהודה, שניים נפצעו קל

רמי שני

12.1.2013 / 15:17

הסלע שבנחל דוד התמוטט ככל הנראה מהזרימה החזקה של השבוע האחרון וגרם לפציעתם של שני מטיילים. כוחות ההצלה מחפשים אחר פצועים נוספים. "שמענו רעש חזק ואז ניתק גוש הסלע"

שני מטיילים נפצעו היום (שבת) באורח קל בנחל דוד שבמדבר יהודה בעת שסלע התמוטט סמוך אליהם ונתזים ממנו פגעו בהם. כוחות הצלה ואנשי מגן דוד אדום, בסיוע אנשי רשות שמורות הטבע, טיפלו בפצועים והמשיכו בפעולות על מנת לבחון אם יש מטיילים נוספים שנפגעו או נקברו תחת הסלע. לדברי הכוחות במקום, ככל הנראה אין עוד פצועים בשטח, אך הם ממשיכים לפורר את הסלע בחיפוש אחר נפגעים. צוות של יחידת "עוקץ" הוזעק למקום כדי לסייע במאמצים.

"שמענו רעש חזק, ואחרי כמה שניות ניתק גוש הסלע שמתחתיו ישבו הילדים שלנו כמה דקות קודם וקרס למטה", סיפר אייל רון, שטייל עם משפחתו בנחל דוד. "במזל אף אחד לא נפגע. אנשים נבהלו מאוד והחלו לצעוק. היה חשש בהתחלה שמישהו נקבר שם מתחת לסלע אבל בגלל הרעש המקדים המטיילים שהיו שם הצליחו להימלט".

לנחל דוד הגיעו היום מטיילים רבים כדי להתרשם מזרימת המים בערוץ. מדובר בנחל באזור שמורת עין גדי שבו זורמים מים כמעט כל השנה, אך הגשמים האחרונים הגבירו בו מאוד את השטף, והוא התמלא מים. ההערכה היא שהזרימות החזקות בוואדי בימים האחרונים החלישו את אחיזת האדמה בו והוא התמוטט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully