וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של ראש הממשלה לשעבר שרון?

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי יועצו לשעבר של שרון, רענן גיסין, אמר כי תוצאות הבדיקות שעבר שרון בבית החולים סורוקה הראו "סוג של סימן חיובי" במצבו. המידע לא אושר

שיפור חל במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון – כך דיווחה אמש (שישי) סוכנות הידיעות הצרפתית. ביום חמישי בערב הועבר שרון בן ה-85 מבית החולים שיבא-תל השומר, שם הוא שוהה מאז התקף השבץ שבו לקה בשנת 2006, לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לצורך בדיקות MRI. עוד באותו יום נמסר מבית החולים תל השומר כי מצבו של שרון נותר ללא שינוי וכי הוא יוחזר לשם אחרי כמה שעות של בדיקות.

אלא שלפי הדיווח של סוכנות הידיעות הצרפתית, יועצו לשעבר של שרון, רענן גיסין, אמר כי "הבדיקה הייתה שגרתית, אך התוצאות – לא לגמרי כך". גיסין ציין כי "היה סוג של סימן חיובי", אך אמר כי אין לו פרטים מעבר לכך. דוברת בית החולים סורוקה לא אימתה את פרטי הידיעה.

רק אתמול זכה שרון למחמאה מפתיעה מצד אויב מר של ישראל – מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בעת שזה נשא דברים לציון יום הולדתו של מוחמד. נסראללה התייחס לבחירות שהתקיימו השבוע בישראל ואמר כי היא נעדרת מנהיגות מרכזית חזקה. "האגרסיביות הישראלית ותאוות הבצע לא ישתנו, ולכן זה לא יהיה נכון להמר על דבר כלשהו", אמר, והסביר כי ישראל מצויה במשבר. "אריאל שרון הוא המלך האחרון בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully