וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בכביש 4: צעיר נורה למוות סמוך לראשון לציון

23.1.2013 / 10:39

הצעיר, תושב אשקלון בן 26, מוכר למשטרה. בעקבות הירי הוא הידרדר לצד הכביש עד שנעצר. עוברי אורח שהזעיקו את המשטרה סברו תחילה כי מדובר בתאונה. החשודים נמלטו מהמקום

צעיר בן 26 מאשקלון נורה הלילה (רביעי) למוות על ידי אלמוני בכביש 4 בסמוך למחלף ראשון לציון. הצעיר, המוכר למשטרה, עשה דרכו על כביש 4, ולפי החשד נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. בעקבות הירי הוא הידרדר לצד הכביש עד שנעצר. מחקירת המשטרה עולה כי התקרית אירעה בשעת לילה מאוחרת, וככל הידוע לא היו עדי ראייה לירי. החשודים במעשה נמלטו מהמקום.

מפת אזור האירוע:

עוברי אורח שחלפו במקום ראו את המכונית בצד הכביש, חשבו שמדובר בכלי רכב שעבר תאונה ודיווחו על כך למשטרת התנועה. שוטרים וצוות מגן דוד אדום הגיעו למקום, ותוך זמן קצר נקבע מותו של האיש, והמשטרה החלה בחקירה. עד מהרה התברר כי מדובר על פי החשד ברצח, והמקרה הועבר לחקירת שוטרי מרחב שפלה.

על אף שלא מדובר בעבריין בכיר, אלא בצעיר עם מספר עבירות קטן יחסית, במשטרה לא שוללים את האפשרות כי מדובר בעוד קורבן למלחמות השליטה בין משפחות הפשע בישראל.

בהערכת מצב שהתקיימה הבוקר אצל מפקד מחוז מרכז של המשטרה, ניצב בנצי סאו, הוחלט להעביר את התיק לימ"ר מרכז שלהם יש את המשאבים המתאימים כדי לחקור את המקרה. מכיוון שמדובר בעבריין המוכר למשטרת מחוז דרום, ייתכן שבהמשך יועבר התיק לחקירת ימ"ר דרום של המשטרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully