וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בפתח תקווה: הרוג מפיצוץ מטען שהוצמד לאופנוע

המטען התפוצץ ברחוב קהילת שיקגו בעיר. הפצוע, בן 45 המוכר למשטרה, פונה לבית החולים שם מת מפצעיו. בשבוע שעבר נפצע באורח בינוני גבר המוכר למשטרה מפיצוץ בחניון בעיר

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד

גבר בן 45 המוכר למשטרה נהרג הערב (ראשון) מפיצוץ מטען חבלה שהוצמד לאופנוע ברחוב קהילת שיקגו בפתח תקווה. כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו את הפצוע עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים בילינסון בעיר, שם מת מפצעיו. בעקבות הפיצוץ נפגעו שני כלי רכב נוספים שחנו בסמוך.

ניסון חיסול בפתח תקווה, דצמבר 2012. בן קלמר
חקירת האירוע הועברה לימ"ר מרכז. זירת הפיצוץ, הערב/בן קלמר

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, כאשר החשד הוא כי מדובר בחיסול שמצטרף לשרשרת אירועים של מלחמה בין כנופיות באזור על רקע סכסוך בין עבריינים. מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ אירע כשההרוג הגיע לביתו ברכב ואופנוע שחנה ליד הכניסה לבית בדיוק התפוצץ. חקירת האירוע הועברה לימ"ר מרכז, שחוקרת את המקרים האחרונים של ניסיונות חיסול בעיר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אזור הפיצוץ

ליאורה פסקר, ששהתה בעת הפיצוץ במתנ"ס הסמוך למקום סיפרה כי כעשר דקות לאחר כניסתה למקום נשמע הפיצוץ. "מיד נכנסו והרגיעו אותנו שלא קרה כלום, אבל חשדתי שמא הרכב שלי נמצא בסמיכות למקום הפיצוץ", שחזרה. "כשיצאתי החוצה וראיתי את מכבי האש הבנתי שאכן רכבי נפגע. היה לי מזל גדול כי אילו הייתי מתעכבת כמה דקות בתוך הרכב הייתי נפגעת באופן ודאי בצורה קשה". לדבריה, זו אינה הפעם הראשונה שניצלה ממוות בדרך נס. "הסקאד הראשון במלחמת המפרץ נפל על הבית שלנו. אנחנו נמצאים ברחוב קהילת שיקגו, כנראה האירוע הזה מצדיק את השם".

משה זיידל, חובש "איחוד הצלה" סיפר: "כשהגענו אני וחובשים נוספים למקום, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני כשהוא עדיין בהכרה אך סבל מפגיעות קשות והוא פונה לבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר קשה. המשטרה בודקת את הרקע לפיצוץ וייתכן כי הרקע פלילי. הזירה נסגרה על ידי המשטרה".

ניסון חיסול בפתח תקווה, דצמבר 2012. בן קלמר
זירת הפיצוץ בפתח תקווה, הערב/בן קלמר

בשבוע שעבר נפצע גבר בן 34 המוכר למשטרה באורח בינוני מפיצוץ שאירע בחניון ברחוב רמב"ם בפתח תקווה. הפצוע טופל בזירת האירוע ובהמשך פונה לבית החולים בילינסון בעיר. ככל הנראה מקורו של הפיצוץ במטען חבלה. בעקבות המקרה, המשטרה סגרה את האזור מחשש למטענים נוספים. הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

ניסון חיסול בפתח תקווה, דצמבר 2012. בן קלמר
ההרוג מוכר למשטרה/בן קלמר

בחודש אוקטובר נפצע גבר כבן 30 המוכר למשטרה באורח בינוני-קשה בעקבות פיצוץ של מטען חבלה בלובי של בניין מגורים ברחוב אסירי ציון בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו להמשך טיפול בבית חולים בלינסון בעיר, כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון ובגפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully