וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח בבני ברק: בן 30 נפצע קשה מירי

הגבר, המוכר למשטרה, נורה ברחוב ז'בוטינסקי על ידי רוכב קטנוע שנמלט מהמקום. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם פציעות בחזה. במשטרה חושדים כי הרקע לירי פלילי

תושב בני ברק, כבן 30, נמצא הערב (ראשון) ירוי בפינת הרחובות ז'בוטינסקי וסוקולוב בעיר. צוות מגן דוד אדום ממרחב דן וניידת של איחוד הצלה העניקו לאיש טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר. לפי החשד, מדובר בניסיון חיסול, בין היתר בשל העובדה שהירי בוצע מקטנוע חולף ומכיוון שהפצוע מוכר למשטרה.

יחיאל מילר, חובש איחוד הצלה מסניף בני ברק שגר סמוך לזירת האירוע, סיפר כי "אחד החובשים שנתקל בפצוע עלה ברשת הקשר ועדכן על מיקום האירוע. כשהגעתי למקום התחלתי להעניק טיפול רפואי לגבר שנפצע באורח קשה מירי בפלג גופו עליון". רחוב ז'בוטינסקי נחסם לתנועה בעקבות האירוע, ובאזור מורגשים עומסי תנועה. הטיפול המשטרתי בתיק עבר ליחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ביחידת להב 433, על פי החלטת ראש אגף החקירות והמודיעין, ניצב יואב סגלוביץ'.


לפני כשבועיים נפצע תושב גן יבנה באורח אנוש בהתפוצצות מטען שהוטמן מתחת למכוניתו. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית חולים. ההערכה היא כי המטען היה מחובר למנגנון ההצתה של מנוע המכונית והתפוצץ עם התנעתה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully