וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: מספר נפגעים מירי בקולג' בטקסס

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי ישנם לפחות שלושה נפגעי ירי בקולג' "לון סטאר" ביוסטון שבמדינת טקסס. על פי הדיווחים, חשוד אחד כבר נעצר והמשטרה מחפשת אחר חמוש נוסף

צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו

יריות נורו הערב (שלישי) בקולג' בצפון יוסטון שבמדינת טקסס. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי במקום ישנו מספר רב של נפגעים. רשת ABC דיווחה על לפחות שלושה בני אדם שטופלו בשל פצעי ירי. רשת "פוקס" דיווחה כי חשוד אחד כבר נעצר וכי המשטרה מחפשת אחר חמוש נוסף. עוד דווח כי במקום נמצאים כוחות הביטחון ופרמדיקים מעניקים לנפגעים טיפול רפואי. הסטודנטים הלומדים בקולג' "לון סטאר" קיבלו הודעה לתפוס מחסה ולהימנע זמנית מכניסה לשטח הקמפוס.

מקום הירי

"אנו מודעים לעבודה שהיה ירי ואנו פועלים בהתאם", אמרה ויקי קסידי, מנהלת יחסי הציבור של הקולג'. "זה מצב די כאוטי בנקודת זמן זו". היא סירבה למסור פרטים נוספים על הירי שאירע באחד מששת הקמפוסים המרכיבים את המוסד החינוכי. על פי דיווחים שונים, הירי אירע בספריית הקמפוס או לחלופין בקפיטריה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נושא: ירי בקולג' "לון סטאר" ביוסטון, טקסס, ארה"ב, 22 בינואר 2013. רויטרס
הרגעים שלאחר הירי בקולג'/רויטרס

קצת יותר מחודש לאחר הטבח שזעזע את ארצות הברית בו נרצחו 27 בני אדם, בהם 20 ילדים בבית ספר בקונטיקט, הציג בשבוע שעבר נשיא ארצות הברית ברק אובמה, את תכניתו החדשה לפיקוח על מכירת נשק בארצות הברית. לצדו של אובמה עמד ג'ו ביידן, סגן הנשיא, אשר מונה על ידו לעמוד בראש ועדה לגיבוש תכנית לפיקוח על נשק. "למעלה מ-900 אמריקנים נהרגו מירי באותו החודש שבסנדי הוק נרצחו 20 ילדים", סיפר אובמה. "למרות שאין חוק שיכול למנוע אלימות, אין חקיקה שיכולה למנוע טרגדיה - אם יש דבר אחד שאנחנו יכולים לעשות כדי להגן על אזרחינו, אני אעשה זאת".

אובמה הציג חלק מהתכנית, הכוללת 23 צעדים בסך הכל. בסעיף הראשון הציג אובמה תכנית להעביר בדיקת רקע אוניברסלית על כל אדם המעוניין לרכוש נשק. "יש כבר חוק הדורש בדיקת רקע, אבל קשה לאכוף את החוק וכ-40% מהרכישות נעשות ללא בדיקת רקע. זה לא חכם ולא הוגן, לא לקונה ולא למוכר. רוב האמריקנים מסכימים עמנו על הצורך בבדיקת הרקע האוניברסלית, בהם 70% מחברי איגוד הרובאים הלאומי".

בסעיף השני בתכנית אמר אובמה כי יש לאסור על מכירת רובי סער, כפי שנאסר בחוק שחוקק בימי קלינטון אשר בוטל בכהונת ג'ורג' בוש הבן. "הקונגרס צריך לאסור על מכירת רובי סער, הסוג שהשתמשו בו בטבח באורורה. יש לנשק הזה מטרה אחת - לעשות כמה שיותר נזק. זה מה שהביא את היורה באורורה לפגוע ב-70 בני אדם. לנשק אשר עוצב למלחמה אין מקום בבית קולנוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully