וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס על הקמפיין: קיצור תולדות בחירות 2013

אחרי חודשים של הפתעות, איחודים, פרישות והרבה הרבה מילים, אנחנו מגיעים לקו הסיום. מהביברמן ועד לפצצה של לפיד, דרך הוויעברס והקרב של זועבי. צפו בסיכום מערכת הבחירות

צילום: צלמי וואלה! חדשות, רויטרס, באדיבות "שידורי קשת", באדיבות פרויקט הבוחרים החדשים של mako, באדיבות רשת, ערוץ 2; עריכה: מיכאל ברגמן, יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אומרים שהיה פה שמח, בבחירות 2013. למי ששכח, הכל התחיל בצעד קדימה לאחדות, שאחריו הגיעו שניים אחורה. קדימה נטשה, הקואליציה התפרקה, וכולנו שוב נקראנו לדגל. פתחנו את מערכת הבחירות עם איחוד בימין כשראש הממשלה נתניהו ושר החוץ ליברמן הודיעו כי ירוצו יחדיו. אחרי מבצע בעזה, בחרה הליכוד רשימה כשהפעם פייגלין בפנים, וליברמן הספיק להתפטר מתפקידו ולקבל כתב אישום. מנגד, אהוד ברק המשיך בתפקידו הנוכחי עד לבחירות, אך החליט לצאת מהמשחק ולפרוש מהחיים הפוליטיים.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

יאיר לפיד בוועידת כלכליסט דצמבר 2012. יותם רונן
פצצה משלו. לפיד/יותם רונן

בינתיים, בש"ס הכריזו גם כן על חזית אחידה והנהגה משולשת - דרעי, ישי ואטיאס. בעבודה, גייסה שלי יחימוביץ' את מנהיגי המחאה לשעבר איציק שמולי וסתיו שפיר לרשימה החדשה, והספיקה להודיע כי לא תצטרף לממשלה אם לא תרכיב אותה. לבני הקימה את "התנועה" עם עמרם מצנע ועמיר פרץ, אבל איחודים במרכז-שמאל לא יצאו לדרך, למרות החיזורים. יאיר לפיד ניצל את הקמפיין כדי להראות גרסה משלו לאיור הפצצה ונטל המס על מעמד הביניים, בעוד נפתלי בנט הצליח אט אט להפוך לכוכב החדש של מערכת הבחירות. אחרי שעורר סערה סביב סוגיית הסרבנות, כבר אף אחד לא התעלם ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי ישי, אריה דרעי ואריאל אטיאס לאחר ההסכמה על הנהגה משולשת בש"ס, אוקטובר 2012. עומר מירון
כולם ביחד. אטיאס דרעי וישי/עומר מירון

חוץ מזה היה גם את שאול מופז שנלחם על כל קול, משה כחלון שעשה שרירים ובסוף נשאר וחיים אמסלם שהמשיך את המאבק בש"ס. גם שלוש "ווייבערס" שנעלבו מליברמן היו כאן, וחנין זועבי חטפה אבל עדיין נשארה בפנים. במקביל, אלדד יניב הקים ביוטיוב "ארץ חדשה", ויוסי בובליל טילטל את מפלגת כלכלה.

והיו כמובן גם תשדירים: המשעממים, המשעממים יותר, והמשעממים עוד יותר. כעת, כשיום הבוחר כבר כאן, הסכסוכים, הגימיקים, הספינים - הכל מאחורינו, ונותר רק לחכות ולראות מה התוצאות.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully