וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נפלה אל פסי הרכבת וחולצה ברגע האחרון

שוטר שהמתין לרכבת התחתית במדריד הבחין באישה שאיבדה את הכרתה ונפלה מהרציף, רגע לפני שהקטר עמד להיכנס לתחנה. "כשהרמתי אותה היא נראתה מתה", סיפר גיבור היום

שוטר בספרד הוכתר כגיבור היום אחרי שחילץ אישה שהתעלפה ברכבת התחתית של מדריד, ונפלה לפסי הרכבת, רגעים ספורים לפני שהקטר הדוהר נכנס לתחנה. כלי התקשורת בספרד זיהו את השוטר בשמו הפרטי בלבד, רובן, ודיווחו כי הוא בן 38.

השוטר עמד אמש (שני) בתחנת הרכבת "מרקז ודילו" בדרום-מזרח מדריד, אחרי שסיים את משמרתו. הוא הבחין באישה, בת 52, שהתעלפה מסיבה לא ברורה. היא נפלה למסילת הרכבת העמוקה, והתקרית כולה תועדה לעיני המצלמות המוצבות במקומם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה מתעלפת ונופלת מהרציף/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעים רבים שהבחינו בנפילתה רצו לעבר האישה מבלי שידעו כיצד לסייע לה. כמה מהם נופפו בידיהם לעבר הרכבת שעמדה להיכנס לתחנה, כדי לאותת לה לעצור. השוטר זינק למסילת הרכבת והצליח לשאת את האישה לצד השני של הרציף. כמה נוסעים העלו את האישה מהמסילה, ורופא העניק לה טיפול רפואי. במקביל, נהג הקטר הצליח לבלום את הרכבת.

השוטר, שצוטט ביומון הספרדי "אל פאיס", סיפר: "הסתכלתי בכמה ניירות של הקורס שאני עושה בימים אלה, כדי לקבל קידום לדרגת סגן מפקח. שמעתי צעקה, והסתכלתי על הפסים. ראיתי אישה דוממת ומנגד את הרכבת מתקרבת. כשהרמתי אותה, היא נראתה מתה, והייתה מחוסרת הכרה (...) אבל לאחר מכן היא התעוררה, וסיפרה שחם לה מאוד ושהיא לא זוכרת דבר". כלי תקשורת נוספים דיווחו כי האישה פונתה לאחר מכן לבית חולים מקומי וכי היא "מתאוששת בהדרגה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully