וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מורה נישאה לתלמיד והתחמקה מאישום באונס

ליאה שיפמן בת ה-42 החלה לקיים יחסים עם תלמידה בן ה-15 ב-2009. כדי שלא ייאלץ להעיד נגדה השניים נישאו בהגיעו לגיל 17. לפני חודש התיק נסגר באישום מופחת: התנגדות לשוטר

לו רק היית קצת פחות המורה שלי: ליאה שיפמן, מורה לשעבר בת 42 מצפון קרוליינה הצליחה להימנע מאישום באונס מתחת לגיל ההסכמה, לאחר שהתחתנה עם תלמידה?, כך דיווח בסוף השבוע המקומון "Wilmington Star-News". הפרשה החלה בשנת 2009 אז התגלה כי שיפמן מקיימת יחסי מין עם ג'וני ריי איסון, התלמיד בן ה-15. בהסכם טיעון בחודש שעבר שיפמן הסכימה להודות בעבירה חמורה פחות – התנגדות לשוטר.

שיפמן מצאה פירצה בחוק שאפשרה לה להימנע מהאישום החמור. בשנת 2011 היא קיבלה את ברכת אמו של איסון, התגרשה מבעלה ונישאה לתלמיד בעת שהגיע לגיל 17. איסון אמנם הודה בקיום הרומן בפני החוקרים, אך הם לא יכול לאשר את ההודאה בעדות משפטית. לפי החוק בצפון קרוליינה, בן הזוג של נאשם יכול להעיד נגדו רק במספר מקרים, שאינם כוללים יחסי מין מתחת לגיל ההסכמה.

"אף אחת מההצהרות שנגבו בתיק הזה לא תהיה קבילה ללא הקרבן", אמרה ג'ינה אסי, העוזרת לתובע המחוזי במחוז ברונסוויק. "המדינה האשימה אותה רק במה שאנו יכולים להוכיח ללא הקרבן". בעקבות הסדר הטיעון שיפמן נאלצה לוותר על רישיון ההוראה שלה, להיות תחת מאסר על תנאי לשנה ולשלם קנס של 345 דולרים. עונש שהוא קל לאין שיעור מאשר אם הייתה מורשעת באונס מתחת לגיל ההסכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully