וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: יגאל וחגי עמיר יצביעו לבנט?

חגי עמיר, אחיו של רוצחו של רבין, כתב בשיחה בפייסבוק כי האח היושב בכלא ביקש ממנו שיצביע לבית היהודי בבחירות. לאחר מכן התנער מכך: "אנחנו כלל לא מצביעים, בטח לא לבנט"

הודעת התמיכה המושמצת ביותר של מערכת הבחירות לכנסת ה-19 כמעט וניתנה הערב (רביעי), או שלא. הפייסבוק גועש בעקבות פוסט שפרסם הגולש אריאל ויסמן, ובו העלה שיחה שקיים עם חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, לפיה עולה כי האחרון ביקש מאחיו כי יצביע עבור רשימת הבית היהודי, בראשותו של נפתלי בנט. עם זאת, שעות ספורות לאחר מכן כתב חגי עמיר בעמוד הפייסבוק שלו הודעת התנערות, וציין כי יגאל כלל צפוי להתכוון להצביע, "ובטח לא לבנט".

יגאל עמיר יורשה להתפלל עם אסירים נוספים. אבי כהן
לא קרא לאחיו להצביע לבנט? רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר/אבי כהן

מציטוט השיחה בין ויסמן לעמיר, עולה כי ויסמן כתב לו: "חשבתי שאתה לא יכול להצביע בכל מקרה :)". עמיר ענה לו: "לצערי כן ואחי מנצל את זה". ויסמן שאל: "למי יגאל מבקש ממך להצביע?" ונענה: "לבנט". הפוסט עורר תגובות רבות בעמוד הפייסבוק של ויסמן. אל מול התגובות המופתעות, הוסיף חגי עמיר: "נו למי חשבתם שהוא יצביע?". בין היתר, כתבו שם הגולשים, בציניות: "להצביע זה חשוב, באיזו עוד דרך אתה יכול להשפיע על עתיד המדינה?".

אלא שחגי עמיר מיהר לכתוב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני רוצה להבהיר שהתגובה שלי לסטטוס של ויסמן נכתבה בהומור ביחס לעוקצנות שלו, אני עצמי כלל לא מצביע וכך רוב משפחתי ובקשר לאחי יגאל אני לא חושב שהוא בכלל מתכוון להצביע ובטח לא לבנט כפי שנאמר. התקשורת מנסה כרגע להפיח חיים במערכת הבחירות המשמימה הזו וצריך להתייחס לידיעות כאלה בהתאם לכך". גם רעייתו של הרוצח, לריסה טרימבובלר, התייחסה לאירוע, ועל הקיר של גיסה כתבה: "יגאל בשלב זה לא מתכוון להצביע בבחירות הקרובות".

ציפי לבני, יו"ר התנועה, הגיבה לפרסום: "הרעיון שמי שניסה לרצוח את הדמוקרטיה בישראל ורצח ראש ממשלה ממליץ להצביע לבית היהודי צריך לגרום לכך שידם של כל אלו ששקלו להצביע לבנט תרעד בהגיעם לקלפי", אמרה בביקור בבר "17" של הקהילה הגאה בתל אביב, "יש היום שתי מפלגות בישראל שמייצגות קיצוניות - האחת הליכוד והשנייה הבית היהודי וכלפי חוץ אלו שמופיעים בתקשורת נראים בסדר אבל מאחוריהם יש את פייגלין ואחרים בליכוד ומועמדים מטעמים רבנים קיצוניים בבית היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully