וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 20 גנב פרטי אשראי וערך מסע קניות

קובי מנדל

16.1.2013 / 15:19

הצעיר, תושב הדרום, חשוד כי פרץ למאגרי מידע של חברות, שם היו שמורים פרטי האשראי של הלקוחות. בחיפוש בביתו נתפסו מוצרים חדשים שרכש על פי החשד באתר ebay

צעיר בן 20 מהדרום נעצר אתמול (שלישי) על ידי יחידת ההונאה של מחוז הצפון במשטרה לאחר שעל פי החשד הצליח לפרוץ למאגרי מידע ממוחשבים של חברות עסקיות ולגנוב את פרטי כרטיסי האשראי של מספר לקוחות מרחבי הארץ. באמצעות פרטי כרטיסי האשראי הגנובים, במהלך השנה האחרונה הוא רכש, על פי החשד, מאות מוצרים באתר הקניות הפופולרי ebay בהם ביגוד, הנעלה, מכשירים סלולריים, שעונים, ותמרוקים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. מעצרו של החשוד התאפשר לאחר שיתוף פעולה בין יחידת הונאה צפון לחברת האשראי "ויזה לאומי קארד".

רכוש שהוחרם מחשוד מהדרום בגניבת פרטי כרטיס אשראי, ינואר 2013. דוברות מחוז צפון, חטיבת דובר המשטרה
חלק מהרכוש שנתפס בביתו של החשוד/חטיבת דובר המשטרה, דוברות מחוז צפון

בחיפוש בביתו של הצעיר נתפס רכוש רב באריזותיו המקוריות וכן מחשבו האישי ממנו, על פי החשד, ביצע את הרכישות. בעקבות החקירה שנוהלה, דווח לחברות עסקיות - מהן הצעיר חשוד שגנב, כי מאגרי המידע שלהן נפרצו ופרטי האשראי של חלק מלקוחותיהם נגנבו. מהמחוז הצפוני נמסר כי החשוד משתף פעולה בחקירתו והבוקר הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום עכו.

בחודש שעבר נעצר מלצר במלון "לאונרדו פלאזה" בירושלים, בחשד שהעתיק מספרים של עשרות כרטיסי אשראי, באמצעותם גנב מאות אלפי שקלים מלקוחות המלון. ברשות המלצר נמצא מכשיר שלפי החשד שימש אותו להעתקת הפס המגנטי על גב כרטיסי האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully