וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מלצר במלון גנב מלקוחות מאות אלפי שקלים

26.12.2012 / 21:17

המשטרה עצרה במלון "לאונרדו פלאזה" מלצר שחשוד בהעתקת מספרי כרטיסי אשראי של עשרות לקוחות. מעצרו הוארך בארבעה ימים, ובמשטרה חושדים כי לא פעל לבדו אלא כחלק מכנופייה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בארבעה ימים את מעצרו של מלצר במלון "לאונרדו פלאזה" בעיר, בחשד שהעתיק מספרים של עשרות כרטיסי אשראי, באמצעותם גנב מאות אלפי שקלים מלקוחות המלון. אתמול בשעות הצהריים הגיעו שוטרים למלון בבירה ועצרו את המלצר, שברשותו נמצא מכשיר שלפי החשד שימש אותו להעתקת הפס המגנטי על גב כרטיסי האשראי. במשטרה מעריכים כי הוא לא פעל לבדו, אלא כחלק מכנופייה שפעלה יחד, וכי צפויים מעצרים נוספים.

המשטרה מייחסת למלצר שורת חשדות, בהן החזקת ציוד לזיוף כרטיסי חיוב, הונאה בכרטיסי חיוב, קשירת קשר להונות וכוונה לקבל דבר במרמה. מקורביו של החשוד מסרו לוואלה! חדשות כי מדובר בתושב אבו טור שבמזרח ירושלים, ללא עבר פלילי ו"בן למשפחה מכובדת בכפר". "הוריו לא יודעים איפה לשים את עצמם, אבא שלו עורך דין ואחיו מהנדס מחשבים", סיפרו. לדבריהם, "לאחרונה הוא החל ללמוד בעצמו משפטים ורצה ללכת בדרכי האב. הדבר הזה הביא להם מבוכה רבה".

סנגורו, עורך הדין יעקב ג'אבר, אמר בדיון להארכת מעצרו כי מרשו "הודיע לי בפירוש שהחקירה שלו נעשתה לפני שניתנה לו הזדמנות להתייעץ עם עורך דין. לצערי, עולה כי גם החקירה נעשתה שלא בשפתו, וזה דבר שיכול להביא לפסילתה של העדות שניתנה על ידיו. בנוסף לכל זה, החקירה לא תועדה באמצעי אובייקטיבי כלשהו, כמו תיעוד קולי או וידאו". עם זאת, שופטת השלום ענת זינגר לא השתכנעה והחליטה להאריך את מעצרו. עורך הדין יעקב ג'אבר מסר בתגובה: "מרשי כופר במיוחס לו המשטרה לא אפשרה לו להתייעץ עם עורך דין בטרם החקירה על אף שביקש זאת. מרשי נחקר שלא בשפתו וכך המשטרה הפרה את זכויות היסוד שלו תוך שימוש באמצעים פסולים".

מבית המלון נמסר בתגובה: "הנושא בטיפול המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully