וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר ואסיר חשודים בהונאה בהיקף עשרות אלפי שקלים

21.8.2012 / 10:21

הסוהר נעצר לאחר שעל פי החשד גבה ביחד עם האסיר כספים מאזרחים כדי לשלם עבורם חשבונות באמצעות כרטיסי אשראי גנובים שהשיג האסיר. צפויים מעצרים של מעורבים נוספים בפרשה

סוהר נעצר אמש (שני) בחשד שהונה אזרחים באמצעות כרטיסי אשראי גנובים בהיקף של עשרות אלפי שקלים – יחד עם אסיר בבית הכלא בו הוא עובד. על פי החשד, הסוהר והאסיר גבו מאזרחים כסף בתמורה לתשלום חשבונות כגון חשמל, מים וגז – שאותם שילמו באמצעות הכרטיסים הגנובים שאותם השיג האסיר. לקוחותיהם של השניים צפויים להיחקר אף הם.

היחידה לחקירות סוהרים ביאחב"ל להב 433 חוקרת את השניים, החשודים בקשירת קשר וקבלת כספים במרמה, וצפויים מעצרים נוספים בפרשה. הסוהר יובא הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

במרץ האחרון נחשד ארבל אלוני, המרצה עונש מאסר על רצח נהג המונית דרק רוט בשנת 1994, בביצוע רכישות בכרטיס אשראי גנוב. בעת שביצע, על פי החשד, את העבירה היה אלוני מחוץ לכלא לצורך עבודות שירות בנגריה באזור התעשייה בחולון.

בפברואר האחרון הואשם אבי עמר, אסיר בן 30 הכלוא בבית הסוהר באר שבע, בכך שהערים על חנויות ועסקים מתאו בכלא. הוא "קנה" שעוני יוקרה ואף מכר כרטיסים מזויפים להופעה של ג'סטין ביבר - והצליח לקבל לידיו סחורה וכספים בשווי המסתכם בשני מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully