וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה במים: דג ענק הגיח ונשך את היד עד המרפק

בסרטון שהפך ויראלי בימים האחרונים נראה אדם מנופף את ידו אל מול המים, כשדג ענק תפס בידו. האיש, בעזרת שני גברים, ניסה להשתחרר מאחיזתו משך דקה. זהותו של האיש לא ברורה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

נשיכה ויראלית: סרטון בו נראה דג ענק נוגס ולא משחרר ידו של גבר, גם כשהוא מחוץ למים, מככב ברשת. בתחילת הסרטון, שאמינותו לא ברורה, נראה הגבר שזהותו אינה ידועה כפוף על מזח ומנופף את ידו מול המים כשלפתע דג ענק תופס בפיו את ידו עד זרועו בחוזקה בעוד שהגבר מנסה להשתחרר מהאחיזה. מעט ידוע על התקרית, שאירעה ככל הנראה בפלורידה.

רוצה את כל היד: דג ענק נשך אדם בידו. צילום מסך
זהות המצולם לא ברורה/צילום מסך

בסרטון, שצולם על ידי אישה, ניתן לשמוע אותה מעודדת את האיש לתפוס את הדג. שניות לאחר ששם את ידו מעל המים, הדג מזנק וזעקות העידוד של האישה במהרה הופכות לזעקות אימה. למזלו של האיש, שני גברים נוספים עמדו מאחוריו ברגע הנשיכה, שאחזו ברגליו בעוד שהוא נאבק לשחרר את אחיזת הדג ולזרוק אותו בחזרה למים. גם כשהוא הצליח לשחרר את ידו הדג תפס במהרה את ידו השנייה.

הגבר הצליח למשוך את הדג אל המזח וכשהוא מוסיף להיאבק בו. הדג שהתנועע בחוזקה הצליח להפיל את הגבר לרצפה. הגבר הצליח להשתחרר מאחיזת הדג ושני הגברים האחרים זרקו אותו חזקה למים. כאמור מעט מאוד ידוע על הסרטון, אשר זכה עד כה לכחצי מיליון צפיות ביו טיוב. אין כלל מידע על זהות האנשים שהופיעו בו או על האישה שצילמה אותו ואפילו לא ידוע אם האיש התכוון לתפוס את הדג או רק להתגרות בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully