וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חורף: ביישובים רבים התלמידים נשארו בבית

בירושלים, צפת, דימונה ומקומות נוספים בוטלו הלימודים בשל מזג האוויר הסוער. בחינות הבגרות שנקבעו להיום לא יתקיימו במקומות בהם אין לימודים, למעט בדימונה

צילום מסך

(צילום: מור שאולי, יותם אסרף, מועצה אזורית רמת נגב, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי)

בין אם ישחקו בשלג או יישארו בבית החם, תלמידים רבים ברחבי הארץ נהנים היום (חמישי) מיום חופש. בשל מזג האוויר, בוטלו גם היום הלימודים במקומות בהם הוא סוער במיוחד. משרד החינוך הודיע כי בחינות הבגרות שנקבעו להיום לא יתקיימו במקומות שבהם התבטלו הלימודים, למעט בדימונה. בירושלים לא מתקיימים היום לימודים כלל, וכך גם במטה בנימין ובגוש עציון. כמו כן, אין לימודים בקריית ארבע, בית אל, הר אדר ומבשרת ציון.

בדרום לא מתקיימים לימודים במועצה אזורית תמר ובדימונה. באזור הצפון גרם מזג האוויר החורפי גם כן לשיבוש הלימודים ביישובים הדרוזיים ברמת הגולן – עין קיניה, מסעדה, בוקעתה, מג'דל שמס, רג'ר ופקיעין אין לימודים, וכך גם בצפון הגולן (אביטל), גליל עליון (סאסא), צפת, בית ג'אן, חורפיש, מרום גליל (חמד מירון), מעלות, תפן. כל גני הילדים בצפון הגולן לא פועלים. במועצה האזורית גליל עליון אין לימודים בבית הספר היסודי "אנה פרנק" ותיכון "נוף הרים", סאסא, יראון והר וגיא. גם במועצה האזורית מרום גליל אין לימודים. במועצה האזורית דן לא מתקיימים לימודים בבית הספר "קשת". במחוז חיפה מתקיימים היום הלימודים כרגיל.

בוקר לבן בירושלים, ינואר 2013. עומר מירון
בוקר לבן בירושלים/עומר מירון

במועצה האזורית שומרון אין לימודים ביישובים אלון מורה, איתמר, ויצהר. במחוזות חיפה ותל אביב יתקיימו לימודים כסדרם. המועצה האזורית מטה יהודה הודיעה הבוקר כי לאור תנאי מזג האוויר לא מתקיימים היום לימודים בבתי הספר הדסים, יסודי צומח, קרוב, לביא, אלון, עין הרים, מרחבים, קסם, תיכון אור ותיכון עין כרם. עוד במטה יהודה, בוטלו הלימודים בחטיבת הביניים בישיבת נחשון (ז'-ט'). תלמידי החטיבה העליונה בישיבת נחשון ילמדו כרגיל. כמו כן, לא יתקיימו לימודים בגני הילדים ביישובי ההר הגבוה ובאזור המזלג. ההסעות לירושלים ולגוש עציון לא יתקיימו.

בוקר מושלג בצפת, ינואר 2013. ג'יליס
צפת מכוסה בשלג, הבוקר/ג'יליס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נווה אטי"ב, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לביטול הלימודים ביישובים רבים, גרמה הסערה לשיבושים נוספים בשגרת החיים. במחוז ירושלים, שכולל בתוכו את יהודה ושומרון, בית שמש ואבו גוש, ישנן כ-2,000 המנותקות מחשמל. התקלות הן נקודתיות ונגרמו עקב קריסת עצים על קווי מתח גבוה והתעופפות חפצים על כבלי חשמל. מחברת החשמל נמסר כי "מחוז ירושלים פתח אתמול חדר מצב שמאויש 24 שעות ביממה. ישנו נציג של חברת החשמל שיושב במטה עיריית ירושלים על מנת לתאם עם העיריייה תיקונים במהירות האפשרי. המצב בהחלט בשליטה ויחסית למזג האוויר הסוער מצבנו טוב".

כמו הימים האחרונים, גם היום צפוי להיות יום קר וחורפי במיוחד. בהרי ירושלים יוסיף מדי פעם לרדת שלג עד שעות הצהריים, אך הרוחות ייחלשו. גם הגשם ייחלש לקראת שעות אחר הצהריים. קיים חשש לשיטפונות במקומות המועדים. הטמפרטורות החזויות להיום: קצרין 6-3, צפת 3-0, טבריה 13-8, חיפה 11-5, תל אביב 12-6, ירושלים 4-0, באר שבע 10-4, מצפה רמון 3-0 ואילת 16-6.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלג בבירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברון מושלגת/מערכת וואלה!, צילום מסך
בוקר מושלג בצפת, ינואר 2013. ג'יליס
צפת לבנה/ג'יליס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דימונה חורפית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נווה אטיב/מערכת וואלה!, צילום מסך
ירושלים מתעוררת לבוקר מושלג, ינואר 2013. עומר מירון
אין אוטובוסים בירושלים/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully