וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר הפלסטיני שאחראי לפציעת אשתו של איציק קלה

9.1.2013 / 13:43

השב"כ והמשטרה עצרו שישה חשודים בידויי אבנים על כלי רכב ישראליים בשטחים. באחת התקריות לפני כחודש נפצעה אשתו של הזמר באורח קשה מאד. הפלסטיני החשוד יואשם בניסיון רצח

משטרת מחוז ש"י בשיתוף עם השב"כ עצרו שישה פלסטינים החשודים במעורבות בזריקות אבנים אל עבר כלי רכב ישראליים במהלך מבצע "עמוד ענן" סמוך לבית לחם, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. אחד מהעצורים הוא תושב הכפר חוסאן בן 25 שהודה כי הוא אחראי על הידויי שכתוצאה ממנו נפצעה באורח אנוש ציונה קלה, אשתו של הזמר איציק קלה.

התקרית הקשה אירעה בסוף חודש נובמבר, בימי המבצע בעזה, שעה שקלה נסעה יחד עם בתה סמוך לכפר חוסאן שמדרום לירושלים. היא נפצעה בראשה ופונתה לבית החולים. יותר מחודש וחצי אחרי הפציעה, קלה עדיין מאושפזת בהדסה עין כרם. כל ששת הפלסטינים שנעצרו לאחרונה קשרו את עצמם לזריקות אבנים על כלי רכב ישראליים, בהן זו שבה הייתה מעורבת קלה. חומרי החקירה בעניין הועברו לפרקליטות הצבאית לצורך הגשת כתב אישום נגד אחד החשודים בגין ניסיון רצח.

"מבקש להתפלל לשלומה"

לאורך כל ימי האשפוז שהה קלה לצד אשתו בת השישים. "הוא פשוט לא יכול לדבר", אמר לוואלה! תרבות מנהלו האישי רפאל בן חמו אחרי התקרית. "כל הלילה הוא לא נרדם וקשה בכלל לתקשר איתו. הוא ממש מבקש להתפלל לשלומה ואי אפשר לבקר אותו. אנחנו נמצאים כאן איתו כל הזמן. לפי מה שהבנתי, זה קרה כשאשתו נסעה עם אחת הבנות שלו. פתאום קפצו אנשים לכביש וזרקו אבן ענקית ישר לשמשה הקדמית".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של איציק קלה מסר בתגובה: "אני מאשר את הפרטים. כולנו מתפללים לשלומה והחלמתה המהירה. בשלב זה אנו מבקשים לכבד את פרטיותה של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully