וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון חזרה למחלקת המדינה - וקיבלה קסדה

אנשי מחלקת המדינה האמריקאית קיבלו בחום את הבוסית המתאוששת מקריש דם בראשה וזעזוע מוח. הם העניקו לה קסדת פוטבול ואפודה "כדי שיגנו עליה מהמאבקים הפיזיים בוושינגטון"

כחודש לאחר שנראתה בציבור בפעם האחרונה, במהלכו סבלה מווירוס בקיבה, זעזוע מוח וקריש דם בראשה, קיימה אתמול (שני) מזכירת המדינה האמריקאית, הילרי קלינטון, פגישת עבודה עם צוות המשרד ויועציה הקרובים - כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית AFP."זהו יום נהדר עבור מחלקת המדינה, המזכירה קלינטון שבה לעבודה", אמרה דוברת המשרד, ויקטוריה נולנד. היא ציינה כי 75 מעובדי המחלקה קיבלו את פניה במחיאות כפיים.

הילרי קלינטון חוזרת לעבודה אחרי שהחלימה, ינואר 2013. AP
קסדה בראש טוב. קלינטון והמתנה שהענייקו לה אנשי מחלקת המדינה/AP

נולנד החמיאה לבוסית שלה בת ה-65, ששבה לעבודה חמישה ימים לאחר ששוחררה מבית החולים שבו אושפזה בניו יורק עקב קריש הדם, ואמרה כי היא "נראית נפלא. היא בקו הבריאות, והג'קט הוורוד שלבשה הולם אותה". אנשי הצוות לא שכחו להתבדח על חשבון הבוסית והעניקו לקלינטון מתנה – קסדת פוטבול לבנה, כדי שתגן על ראשה, ואפודת משחק כחולה עם הכיתוב "קלינטון" ו-"112" – כמספר המדינות שבהן ביקרה מזכירת המדינה במהלך ארבע שנות כהונתה. סגן מזכירת המדינה האמריקנית, תומס נידס, העניק את המתנה שנארזה בקופסה גדולה לקלינטון, והסביר כי הקסדה והאפודה נועדו להגן עליה מפני החיים בוושינגטון, "המרובים במאבקים פיזיים".

הילרי קלינטון חוזרת לעבודה אחרי שהחלימה, ינואר 2013. AP
112 מדינות בארבע שנים/AP

בחודש דצמבר נמסר כי קלינטון לקתה בווירוס במעיים, שבו נדבקה במהלך מסעה האחרון לאירופה. בהמשך נודע כי היא התייבשה והתעלפה, וכשנפלה לרצפה נגרם לה זעזוע מוח. בהמשך נודע כי גם קריש הדם נגרם כתוצאה מהנפילה. לפני כשבועיים נודע כי עקב הווירוס שממנו היא סובלת, קלינטון, האמורה לסיים את כהונתה בשבועות הקרובים, לא תצא עוד לנסיעות בחו"ל במסגרת תפקידה הנוכחי.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully