וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון שוחררה מבית החולים: נחושה לשוב לעבודה

3.1.2013 / 2:22

דובר של מחלקת המדינה אישר כי מזכירת המדינה האמריקנית שוחררה, לאחר שאושפזה בשל קריש דם בראשה. "הצוות הרפואי שטיפל בה אמר כי היא מתקדמת היטב בכל המובנים"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מזכירת המדינה האמריקנית, הילרי קלינטון, השתחררה הלילה (חמישי) מבית החולים, לאחר שאושפזה וטופלה השבוע להמסת קריש דם שנוצר בגולגולתה. קלינטון צולמה בצאתה מבית החולים, כשהיא מלווה בבתה צ'לסי ובבעלה, נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון.

צ'לסי קלינטון מוכרת את הבית בניו יורק. מערכת וואלה!
קלינטון נתמכת בבתה צ'לסי ומלווה בבעלה ביל, לפנות בוקר/מערכת וואלה!

דובר של מחלקת המדינה אמר כי רופאיה של קלינטון צופים שהיא תחלים לחלוטין. "הצוות הרפואי שטיפל בה אמר כי היא מתקדמת היטב בכל המובנים, והם בטוחים שתחלים", אמר הדובר, פיליפ ריינס. "היא נחושה לחזור לעבודתה, ואנו נמשיך לעדכן אותה בלוחות הזמנים בימים הקרובים", הוסיף הדובר. מוקדם יותר עדכנה דוברת מחלקת המדינה של ארצות הברית, ויקטוריה נולנד, שקלינטון כבר החלה לשוחח מבית החולים עם אנשיה, ועיינה במזכרים.

לפני כשבועיים נמסר כי קלינטון לקתה בווירוס במעיים, בו נדבקה במהלך מסעה האחרון לאירופה. בהמשך נודע כי היא התייבשה והתעלפה, וכשנפלה לרצפה נגרם לה זעזוע מוח, ובהמשך נודע כי גם קריש הדם נגרם כתוצאה מהנפילה. לפני כשבוע וחצי נודע כי עקב הווירוס שממנו היא סובלת, קלינטון, האמורה לסיים את כהונתה בשבועות הקרובים, לא תצא עוד לנסיעות בחו"ל במסגרת תפקידה הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully