וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד"ש: "לא ניתן לחסום את נתניהו בלי המצביעים הערבים"

ניר יהב

6.1.2013 / 23:30

חברי הכנסת מוחד ברכה ודב חנין הודיעו כי מפלגתם תומכת ביוזמת האיחוד בגוש השמאל כדי למנוע את חזרתו של נתניהו לשלטון. בתכנית: לעבור בית בית ולשכנע בוחרים לצאת להצביע

על רקע הקריאות בגוש המרכז-שמאל ליצור גוש חוסם לנתניהו, ערכה היום (ראשון) תנועת חד"ש מסיבת עיתונאים שבה קראה לכל מפלגות השמאל והמרכז לשתף פעולה לחסימת ראש הממשלה בנימין נתניהו. במקביל התחייבה חד"ש לעשות ככל שביכולתה על מנת שלא לאפשר את חזרתו של ראש הממשלה לשלטון. במסיבת העיתונאים הציגו חברי הכנסת מוחמד ברכה ודב חנין את תכניתם בנושא, באמצעות העלאת ההצבעה בציבור היהודי והערבי המשתייך לשמאל.

"בבחירות האחרונות 300 אלף מצביעים ערבים ו-700 אלף מצביעים יהודים, רובם מהמרכז ומהשמאל, נשארו בביתם ולא הצביעו", אמר ח"כ ברכה. "אם רק חמישית מהמצביעים האלה יגיעו לקלפי, אפשר יהיה להפיל את נתניהו. לא ניתן לחסום את שלטונו של נתניהו בלי המצביעים הערבים. המצביעים הערבים לעולם לא ייתנו ידם ליציאה למלחמה, אך לא ניתן לכונן שלום בלי תמיכתם הציבורית והאלקטורלית".

איחוד בגוש השמאל? כותרות אחרונות:
לפיד: לא נסכים להיות מפלגת המרכז היחידה בממשלה
בכירים בליכוד: פרס מאחורי ניסיון האיחוד בשמאל
לפיד מבהיר: "אפגש עם לבני, אך לא רוצה גוש חוסם"
לבני יזמה פגישה עם ראשי הגוש - יחימוביץ' נענתה בחיוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בבחירות האחרונות 300,000 מצביעים ערבים ו-700,000 מצביעים יהודים נשארו בביתם". חנין וברכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים השיקה חד"ש קמפיין שבמסגרתו עוברים פעילי התנועה מבית לבית בציבור הערבי כדי לעודד אנשים לצאת ולהצביע. הפנייה נועדה בעיקר למצביעים צעירים, יהודים וערבים, ובמהלכה מבהירים הפעילים לאותם צעירים המשתייכים לשמאל כי מי שלא מצביע בבחירות הללו "מצביע בפועל בעד אביגדור ליברמן ונפתלי בנט".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

לדברי ח"כ דב חנין, "בבחירות האחרונות יצאו להצביע רק 53% מבעלי זכות הבחירה בציבור הערבי. יש בידינו אפשרות אמיתית לחסום את נתניהו, אם נדע להפיח גם במצביעים הערבים את התקווה והאמון שיהיה בידם להשפיע על מדיניות הממשלה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully