וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בחדרה: ניסה לשדוד אישה, דרס אותה ונמלט

שלומי גבאי

6.1.2013 / 13:11

עדי ראייה דיווחו כי קודם לכן ראו את רוכב האופנוע מנסה לשדוד את האישה בעודה עומדת בתור לדוכן פלאפל, אז נפלה והוא פגע בה ופצע אותה קל-בינוני. נפתחו סריקות אחר החשוד

הולכת רגל בשנות ה-40 לחייה נפצעה הבוקר (ראשון) באורח קל-בינוני לאחר שרוכב אופנוע פגע בה ברחוב הרברט סמואל בחדרה ונמלט מהמקום. מחקירת המשטרה עולה כי האופנוען ניסה למעשה לשדוד את האישה, תושבת ג'סר א-זרקא בת 43. לדברי עדי ראייה, האישה עמדה בתור לדוכן פלאפל כאשר הרוכב ניסה למשוך את תיקה. לדבריהם, היא נפלה לרצפה, אז פגע בה רוכב האופנוע ונמלט. הפצועה פונתה לבית החולים הלל יפה בעיר והמשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד.

אתמול לפנות בוקר נפצעו שלושה צעירים באורח קשה עד אנוש בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70 סמוך לכפר מכר ג'דידה. מחקירת התאונה עולה כי צעיר שנהג עם חבריו במכונית מסוג סובארו, התנגש חזיתית מסיבה לא ברורה בג'יפ מיצובישי, שנסע מולו, בעקומת הדרך ליד כפר יאסיף. שלושה מנוסעי הרכב נפצעו, כאמור, קשה עד אנוש, ונוסעי הג'יפ, פרופ' מהטכניון בחיפה ואשתו, נפצעו באורח קל. תחילה חשדו במשטרה כי אדם שנהג בג'יפ הוא האחראי לתאונה, אך במסגרת התברר כי נהג המכונית הפרטית הוא שהתנגש בג'יפ ונמלט רגלית.

מאוחר יותר הגיע נהג המכונית שעל פי החשד גרם לתאונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה, כיוון שנפגע באורח בינוני. חוקרי משטרה הגיעו למוסד הרפואי וחקרו אותו, אז התברר שמדובר בתושב ירכא בן 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully