וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בראשון לציון: "אולי אפשר היה להצילו"

1.12.2012 / 16:48

זמן קצר לאחר שרוכב אופניים נהרג אתמול, נעצר נהג המשאית הפוגעת, אך טען כי לא הבחין שפגע באיש. בינתיים, בפעם השנייה ביממה, פגע וברח גם בתל אביב: פצוע קל, חשוד נעצר

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

המשטרה ממשיכה לחקור את תאונת הפגע וברח בה נהרג אתמול (שישי) רוכב אופניים תושב ראשון לציון בשנות ה-60 לחייו. זמן קצר לאחר התאונה נעצר החשוד, תושב העיר בן 34 בשם אבירם נח, אך לפי גרסתו הוא לא הבחין שפגע באיש. למרות זאת, בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד יום שלישי הקרוב.

"אם הוא היה עוצר, אפשר אולי היה להציל את ההרוג", אומר חוקר התאונה, ומבקש מעדים לתאונה ליצור עמו קשר. בנו של רוכב האופניים שנהרג בתאונה אמר הערב בשיחה עם וואלה! חדשות כי הבשורה נפלה עליהם כרעם ביום בהיר. "זה הלם גדול אנחנו לא מעכלים את הבשורה המרה הזו. אבא היה אדם טוב שאהב לעזור ועזר לכולם. אין אדם אחד שהכיר אותו שיכול להגיד עליו משהו רע".

החשוד בתאונת הפגע וברח בראשון לציון בדיון בהארכת מעצרו. דרור עינב
הארכת מצערו של החשוד בדריסה, הערב/דרור עינב

אתמול, בסביבות השעה 17:00, התקבל דיווח במשטרה אודות אדם המוטל על הכביש בדרך חיים הרצוג בראשון לציון, בקטע המוביל לתוך העיר מכיוון בית החולים אסף הרופא. למקום הגיעו כוחות משטרה ופקחי העירייה, אשר מצאו את האיש פצוע באורח אנוש, עם פגיעת ראש קשה. צוות מד"א, שהוזעק אף הוא למקום, ביצע בו פעולות החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו.

השוטרים החלו לאסוף ראיות בזירה, ובין היתר איתרו במקום מראה השייכת למשאית ונתלשה ממנה ככל הנראה במהלך התאונה. כמו כן, החלו לחפש אחר עדים לתאונה ולתשאל את הסקרנים שהתגודדו במקום. ביניהם היה אחד, צעיר בן 30, אשר הסתובב במקום עוד בזמן הטיפול בפצוע ועורר את חשדם. "הוא נראה שלא בנוח ושאל המון שאלות", מסביר רנ"ג יואש זמיר, ממלא מקום ראש מחלק תאונות הדרכים בשפלה. "בתשאול שערכנו לו במקום הוא הודה שהמראה שנמצאה בזירה שייכת למשאית שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משאית פגעה בקטנוע בתל אביב, הנהג נמלט ונתפס מאוחר יותר, דצמבר 2012. דרור עינב
המשאית החשודה במעורבות בתאונת "פגע וברח" בתל אביב/דרור עינב

לפי גרסתו של נהג המשאית, שהוא ללא עבר פלילי, הוא המשיך בנסיעה כי לא הרגיש שפגע במישהו, אך החוקרים חושדים שהוא ידע. "עוצמת המכה במשאית ותלישת המראה הם לא דבר שלא מרגישים", מציין רנ"ג זמיר. "הוא היה צריך לעצור ולהגיש עזרה". על פי זמיר, החקירה עדיין לא העלתה כמה זמן היה ההרוג מוטל פצוע, אך לדבריו "יתכן שאפשר היה להציל את האיש, אם הנהג היה מזעיק עזרה. בדיוק בשל כך המחוקק קבע את חובת הגשת העזרה".

"מבחינתנו כל הכבוד לנהג שבסופו של דבר חזר למקום ולקח אחריות על מעשיו, ללא קשר מי אשם בתאונה", כך אמר הערב בנו של רוכב האופניים שנהרג. "חשוב שכל הנהגים יזהרו ובמידה וקרה דבר כזה שיישארו במקום וייקחו אחריות על מעשיהם ולא יברחו מהמקום".

המשטרה מוסיפה לחקור את המקרה ויש עוד מספר פעולות חקירה לבצע. כמו כן, מבקש רנ"ג זמיר מעדי ראייה לתאונה להתקשר לטלפון 050-6274441, בתקווה שיוכלו לשפוך עוד אור על מה שקרה אתמול אחר הצהריים בכניסה לראשון לציון.

בתוך כך, תאונת פגע וברח נוספת הבוקר בתל אביב: רוכב קטנוע נפצע באורח קל מפגיעת משאית ברחוב חזקיהו המלך בעיר. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב. המשטרה חושדת כי נהג המשאית, מסוג איסוזו, הפקיר את הפצוע ונמלט. אדם החשוד שנהג במשאית נעצר, זמן קצר לפני שהמשאית הפוגעת אותרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully