וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נכלאו למשך 24 שעות בקוביות קרח - ושרדו

2.1.2013 / 22:05

שלושה סינים החליטו לבדוק איך ההרגשה לשהות במקפיא במשך יממה וללא בגדים. הם לא אכלו, שתו או ישנו, וכדי להתחמם - התאמנו באגרוף. "אני מרגיש טוב מאוד", אמר אחד בסיום

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

מי מאיתנו לא הקביל ביקור במקום קר מאוד לכניסה למקרר, או אפילו למקפיא. אבל גם בחלומות הקרים ביותר אף אחד לא היה מעז לנסות זאת – בטח שלא כשהוא ללא בגדים לגופו. אף אחד, חוץ משלושה סינים, שהחליטו השבוע להיכנס למשך יממה אל תוך "חדרי קרח", שהמחשבה על הטמפרטורה חמש מעלות מתחת לאפס מעוררת בהם צמרמורת וגורמת לשיניים לרעוד.

השלושה, צ'וי דיי, ואנג באויו ושיאנג יונג, שהו בתוך המקררים האנושיים, שהותקנו במחוז צ'אנגשה, במשך כ-24 שעות ללא מזון, שתייה או דקה של תנומה. כדי להתחמם, וגם כדי להעביר את השעות הקפואות בצורה מעט יותר אנושית, התאמנו השלושה באגרוף. למעשה, את האירוע הבלתי שגרתי החלו ארבעה משתתפים, אך אחד מהם לא עמד בגלי הקור ופרש בתום 14 שעות.

נכלאו למשך 24 שעות בקוביות קרח - ושרדו. רויטרס
יממה לא שתייה, ביגוד ושינה - בקור מקפיא/רויטרס

לאחר 24 שעות ניתן סוף סוף האות. דיי הוא הראשון שיצא אל החמימות היחסית שבחוץ. אחריו הגיח באויו. השניים נראו שבעי רצון מההישג המרשים וחיבקו זה את זה, בעוד הסובבים הנרגשים מנסים לכסותם בשמיכה כדי שתחמם מעט את גופם הצונן. "זה בסדר, הכל בסדר", אמר דיי. באויו הוסיף, כשחיוך של סיפוק מרוח על פניו: "אני מרגיש טוב מאוד".

כמה דקות אחר כך יצא גם יונג, שבחר לנצל את ההזדמנות החגיגית כדי להלל את המחוז שממנו הגיע. "שלום לכל בני ארצי", אמר, "תושבי הונאן הכי טובים!". למרות שהשלושה הם פעלולנים מקצועיים, בסיום האירוע הם נלקחו לבדיקות רפואיות, על מנת לוודא כי אף איבר בגופם לא קפא יתר על המידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully