וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המפלגה של לפיד לועגת לנתניהו

פנחס וולף

2.1.2013 / 20:30

בסרטונים המוצגים כאן לראשונה תוקפת מפלגת יש עתיד את הליכוד ביתנו על עלות השקת הקמפיין בבנייני האומה, מציגה את נתניהו כמי שמנסה להפחיד את הציבור, ונלחמת ב"משתמטים"

צילום: יח"צ, עריכה: טל רזניק

מפלגת "יש עתיד" יוצאת לקרב: המפלגה בראשות יאיר לפיד מתכוונת להפיץ שלושה סרטוני תעמולה המכוונים נגד הליכוד ביתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד "השתמטות של חרדים" משירות צבאי. הסרטונים מתפרסמים כאן לראשונה.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חדד עם ראש הממשלה ורעייתו אחרי השקת קמפיין הליכוד ביתנו/מערכת וואלה, צילום מסך

הסרטון הראשון מוקדש לעלות הכספית הגבוהה של אירוע השקת קמפיין הליכוד ביתנו, שנערך בשבוע שעבר בבנייני האומה בירושלים. הסרטון סוקר את גובה ההוצאות כביכול: "השכרת (כך במקור) בנייני האומה - 200 אלף שקל, הנחיה של דודו פישר – 50 אלף שקל, מסך ממש ענק 150,000 שקל, שני שירים של שרית חדד 80 אלף שקל, פרחים לשרית – 175 שקל".בשלב זה נאמר בסרטון: "חיוך של ביברמן - priceless. יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף, על כל השאר כולנו משלמים".

בסרטון אחר של המפלגה שהגיע לוואלה! חדשות, נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בעצרת האו"ם כשבידו מעין שרטוט של הפצצה האירנית. אולם הכותרת שבה מוכתר השרטוט היא "מעמד הביניים מתפוצץ". ברקע חיקוי של נתניהו אומר: "אני עומד כאן באו"ם, ועושה לכם 'בום'. כדי שתפחדו, כדי שתשכחו מיוקר המחיה, תשכחו מעליית מחירי הדלק, ותשכחו מעליית מחירי המס בינואר". בסיום הסרטון, הדמות המחקה את נתניהו מבינה שלקחה את השלט הלא נכון במקום השרטוט שמוקדש לאיום האירני.

הסרטון השלישי של "יש עתיד" משגר חצים אל עבר "השתמטות החרדים". תחת הכותרת: "פסוקו של משתמט", מקריא הקריין פסוק מספר במדבר: "האחיכם יבואו למלחמה, ואתם תשבו פה?", והוא ממשיך: "גם השנה לא יתגייסו אלפי חרדים. כולם חייבים להתגייס, זה לא רק אנחנו אומרים, זה כתוב בתורה. תבדקו".

לקריאה נוספת:
סקר: תשעה מנדטים למפלגת "יש עתיד"
לפיד: "דרעי לא ראוי מוסרית לשבת בממשלה"
איור הפצצה של לפיד: נטל המס על מעמד הביניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully