וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמהות הצטלמו בעירום כדי להציל את ההסעה לתלמידים

בית ספר בספרד ביטל את התקציב לאוטובוס שהסיע את הילדים, וכעת הם נאלצים לצעוד מרחק רב מדי בוקר. כדי לגייס כסף לאוטובוס חדש, האמהות הצטלמו ללוח שנה לא-שגרתי

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

כמה אימהות בספרד נקטו צעד לא-שגרתי כדי לפתור בעיה שגרתית למדי, והצטלמו בעירום במאמץ לגייס מימון לאוטובוס התלמידים בבית הספר של ילדיהן. תחילת הסיפור בקיצוצים שהוכרזו בעיירה מונסראט שבחבל ולנסיה. במסגרת הקיצוצים, הוחלט בחודש ספטמבר להגביל את ההסעות לבתי הספר. מאז, לדברי האמהות, ילדיהן נאלצים לצעוד מרחק של עד שישה קילומטרים בדרכים לא-סלולות.

כדי לגייס באופן פרטי את הכסף הדרוש למימון האוטובוסים, קבוצה של אימהות מבית הספר אווריסטו קאלאטיוד החליטה להפיק ולמכור לוח שנה ל-2013, שיעוטר בתמונות עירום שלהן. "אעשה הכל עבור הילד שלי, אפילו להתפשט. בספרד, זה מה שצריך לעשות כדי לקבל תשומת לב", אמרה מריה גילברט, אחת האימהות.

לקריאה נוספת:
במצרים קוראים לשלול את אזרחותה של הבלוגרית הערומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אעשה הכל עבור הילד שלי, אפילו להתפשט", סיפרה אחת האמהות/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי ה"טלגרף" הבריטי, קבוצת הנשים מנסה לגייס 43 אלף אירו כדי להשיב את שירותי ההסעות, ולדבריהן, הן כבר הצליחו לגייס חלק גדול מהסכום הדרוש.

ספרד שקועה במשבר כלכלי עמוק, ורבים מבתי הספר בתחומה חדלו לספק לתלמידים שירותים בסיסיים, כגון ארוחה חמה או הסעות למרחקים גדולים. בשל המשבר הכלכלי, ערום הפך בספרד לאמצעי הפגנה נפוץ. בשנה שעברה, בכירים בכנסיה הקתולית הביעו זעזוע אחרי שקבוצה של צעירים קתולים הצטלמו בעירום ללוח שנה ששחזר סצינות מצליבתו של ישו ומהסעודה האחרונה, כדי לגייס כסף לארגון שבמסגרתו פעלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully